!--island-Breadcrumbs:11-->
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode, og hvornår mine bonuspoint eller Spenn udløber?
Gå til fanen "Profil" i Strawberry-appen. Her finder du al information om medlemsperioder, bonuspoint og Spenn. Du kan se, hvornår din nuværende medlemsperiode slutter, tidligere medlemsperioder, hvor mange point og Spenn, som forfalder på et vist tidspunkt, hvilke bonus- och Spenn-transaktioner, der er lavet, og hvor mange point og Spenn, du har optjent.
Lignende spørgsmål
Hvorfor kan jeg ikke se min hotelbooking i appen?
Jeg mangler Spenn efter et ophold
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Kan jeg få en kvittering fra et tidligere ophold?
Hvordan afbestiller jeg en værelsesbooking i appen?
Kan jeg bruge Service Station, også selvom jeg ikke har booket på strawberry.dk?
Hvorfor er det forskellige bookingnumre i appen og på bookingbekræftelsen?
Hvilke vilkår gælder for appen?
Kan jeg booke hotelværelser med Spenn?
Er der nye fordele og muligheder ved at optjene og bruge Spenn?
Hvad tæller som en kvalificerende nat?
Kan jeg konvertere mine bonuspoint til Spenn?
Optjener jeg Spenn og kvalificerende nætter med Strawberry Mastercard fra 19. november 2024?
Hvem driver Spenn?
Hvor længe er mine optjente Spenn gyldige?
Hvorfor Spenn?
Hvad sker der med mine bonuspoint?
Kan jeg optjene bonuspoint hos Strawberry efter 19. november 2024?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Kan jeg fortsætte med at optjene Strawberry-point, efter jeg har tilmeldt mig Spenn?
Hvad er fordelene ved at bruge Spenn-appen?
Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?
Hvad er Be My Guest?
Hvordan opdaterer jeg personlig information i appen?
Hvordan kan jeg lægge minibarprodukter på min regning?
Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mangler bonuspoint eller Spenn fra en kampagne med f.eks. dobbelte eller tredobbelte bonuspoint, Spenn eller Mastercard.
Hvad er en medlemsperiode, og hvor længe varer den?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Har hotellet, jeg skal bo hos, mobilnøgler?
Hvordan kopierer jeg medlemsnummeret i appen?
Kan jeg booke en bonusnat i appen?
Hvad sker der med mine optjente Lifetime-point og min Lifetime-status?
Hvilke sprog findes appen på?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?
Hvordan kan jeg drage fordel af Fryse medlemsniveau og Give Gold-status?
Hvad er Red Carpet?
Hvorfor kan jeg ikke finde min booking i appen?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Kan jeg bruge mine bonuspoint til at betale for en del af mit ophold?
Hvordan får jeg adgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Kan jeg betale ekstra omkostninger ved udcheckning i Service Station?
Hvornår og hvor i appen finder jeg restaurantkuponen, jeg får som medlem?
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Får jeg Spenn, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Hvad koster Monday Breakfast cost?
Hvordan vil mit medlemsniveau blive påvirket af ændringerne 19. november 2024?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Skal jeg have Spenn-appen som medlem af Strawberry?
Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?
Hvad er Monday Breakfast?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Hvad er Spenn, og hvad betyder det for mig som medlem?
Jeg har flere bookinger i mit navn - kan jeg bruge Service Station?
Får jag Spenn på besøg i hotelrestauranten?
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?
Hvad kan jeg bruge chatten til?
Kan jeg betale en af flere sammenhængende nætter med bonuspoint?
Hvor mange Spenn får jeg per hotelnat?
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os