!--island-Breadcrumbs:11-->
Hvorfor er det forskellige bookingnumre i appen og på bookingbekræftelsen?
Dette sker, når du har booket hotelværelset via en anden kanal end websiden eller appen. Men bare rolig, bookingen er bekræftet, og du får samme udmærkede service uanset hvordan du bookede hotelværelset.
Lignende spørgsmål
Hvorfor kan jeg ikke se min hotelbooking i appen?
Kan jeg få en kvittering fra et tidligere ophold?
Hvordan afbestiller jeg en værelsesbooking i appen?
Kan jeg bruge Service Station, også selvom jeg ikke har booket på strawberry.dk?
Hvilke vilkår gælder for appen?
Hvordan kan jeg lægge minibarprodukter på min regning?
Hvordan kopierer jeg medlemsnummeret i appen?
Kan jeg booke en bonusnat i appen?
Kan jeg betale ekstra omkostninger ved udcheckning i Service Station?
Hvorfor kan jeg ikke finde min booking i appen?
Hvilke sprog findes appen på?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode, og hvornår mine bonuspoint eller Spenn udløber?
Hvordan opdaterer jeg personlig information i appen?
Har hotellet, jeg skal bo hos, mobilnøgler?
Jeg har flere bookinger i mit navn - kan jeg bruge Service Station?
Hvornår og hvor i appen finder jeg restaurantkuponen, jeg får som medlem?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os