!--island-Breadcrumbs:11-->
Hvorfor er det forskellige bookingnumre i appen og på bookingbekræftelsen?
Dette sker, når du har booket hotelværelset via en anden kanal end websiden eller appen. Men bare rolig, bookingen er bekræftet, og du får samme udmærkede service uanset hvordan du bookede hotelværelset.
Lignende spørgsmål
Hvorfor kan jeg ikke se min hotelbooking i appen?
Kan jeg få en kvittering fra et tidligere ophold?
Hvordan afbestiller jeg en værelsesbooking i appen?
Kan jeg bruge Service Station, også selvom jeg ikke har booket på strawberry.dk?
Hvilke vilkår gælder for appen?
Hvad kan jeg bruge chatten til?
Hvordan kan jeg lægge minibarprodukter på min regning?
Hvorfor kan jeg ikke finde min booking i appen?
Har hotellet, jeg skal bo hos, mobilnøgler?
Hvordan kopierer jeg medlemsnummeret i appen?
Kan jeg booke en bonusnat i appen?
Hvilke sprog findes appen på?
Kan jeg betale ekstra omkostninger ved udcheckning i Service Station?
Hvornår og hvor i appen finder jeg restaurantkuponen, jeg får som medlem?
Hvordan opdaterer jeg personlig information i appen?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode, og hvornår mine bonuspoint eller Spenn udløber?
Jeg har flere bookinger i mit navn - kan jeg bruge Service Station?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os