Medlemskab

Kan jeg bruge Service Station, også selvom jeg ikke har booket på strawberry.dk?

Ja, det kan du. Service Station er en tablet i hotellets lobby, hvor du kan checke ind eller ud selv, eller med hjælp fra hotellets personale.


Hvis du vil se din booking i appen, skal den være koblet til dit medlemskab. Se gerne spørgsmål "Hvorfor kan jeg ikke finde min booking i appen?" eller kontant Kundeservice for hjælp.

Lignende spørgsmål

Hvorfor kan jeg ikke se min hotelbooking i appen?

Hvorfor skal jeg vise legitimation ved check-in?

Hvad er et gyldigt ID-kort?

Hvad sker der, hvis jeg har glemt at medbringe mit ID-dokument?

Skal alle, der bor på hotelværelset, vise legitimation?

Hvordan behandler Strawberry personoplysninger fra ID-kontrollen?

Kan jeg få en kvittering fra et tidligere ophold?

Hvordan afbestiller jeg en værelsesbooking i appen?

Hvorfor er det forskellige bookingnumre i appen og på bookingbekræftelsen?

Hvilke vilkår gælder for appen?

Hvordan kan jeg lægge minibarprodukter på min regning?

Hvordan kopierer jeg medlemsnummeret i appen?

Kan jeg booke en bonusnat i appen?

Kan jeg betale ekstra omkostninger ved udcheckning i Service Station?

Hvorfor kan jeg ikke finde min booking i appen?

Hvor sent kan man checke ind? Skal jeg meddele, hvis jeg kommer for sent?

Hvilke sprog findes appen på?

Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode, og hvornår mine bonuspoint eller Spenn udløber?

Hvordan opdaterer jeg personlig information i appen?

Har hotellet, jeg skal bo hos, mobilnøgler?

Hvilke ind- og udcheckningstider gælder?

Jeg har flere bookinger i mit navn - kan jeg bruge Service Station?

Hvornår og hvor i appen finder jeg restaurantkuponen, jeg får som medlem?

Haster det?

Ring til os på : +47 22 334 200

Mandag - fredag

08:00 - 20:00

Lørdag

09:00 - 17:00

Søndag og helligdage

Lukket


Kontakt os