!--island-Breadcrumbs:11-->
Kan jeg få en kvittering fra et tidligere ophold?
Du burde automatisk få en kvittering efter dit ophold. Har du ikke fået det, kan du hente en kvittering ved at navigere til "Tidligere" ophold i appen. Vælg "Få kvittering", så sendes det til den e-mailadresse du vælger. Bemærk, at yderligere kvitteringer er tilgængelige tidligst 24 timer efter du checker ud, og gemmes i op til et år på de fleste af vores hoteller. Nogle hoteller har en kortere periode, hvor de opbevarer kvitteringerne, på grund af systemændringer.
Lignende spørgsmål
Hvorfor kan jeg ikke se min hotelbooking i appen?
Hvordan afbestiller jeg en værelsesbooking i appen?
Kan jeg bruge Service Station, også selvom jeg ikke har booket på strawberry.dk?
Hvorfor er det forskellige bookingnumre i appen og på bookingbekræftelsen?
Hvilke vilkår gælder for appen?
Hvad kan jeg bruge chatten til?
Hvordan kan jeg lægge minibarprodukter på min regning?
Hvorfor kan jeg ikke finde min booking i appen?
Har hotellet, jeg skal bo hos, mobilnøgler?
Hvordan kopierer jeg medlemsnummeret i appen?
Kan jeg booke en bonusnat i appen?
Hvilke sprog findes appen på?
Kan jeg betale ekstra omkostninger ved udcheckning i Service Station?
Hvornår og hvor i appen finder jeg restaurantkuponen, jeg får som medlem?
Hvordan opdaterer jeg personlig information i appen?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode, og hvornår mine bonuspoint eller Spenn udløber?
Jeg har flere bookinger i mit navn - kan jeg bruge Service Station?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os