!--island-Breadcrumbs:11-->
Hvorfor kan jeg ikke se min hotelbooking i appen?
Vi arbejder hårdt på at flytte alle hoteller til et system, der understøtter appen. Desværre er der nogle hoteller, som endnu ikke er kompatible, og derfor ikke kan ses i appen, selv om du har en booking. Dette gælder:
- Comfort Hotel® LT
- Copperhill Mountain Lodge
- Farris Bad
- Funken Lodge
- Icehotel
- Yasuragi
Lignende spørgsmål
Kan jeg få en kvittering fra et tidligere ophold?
Hvordan afbestiller jeg en værelsesbooking i appen?
Kan jeg bruge Service Station, også selvom jeg ikke har booket på strawberry.dk?
Hvorfor er det forskellige bookingnumre i appen og på bookingbekræftelsen?
Hvilke vilkår gælder for appen?
Hvad kan jeg bruge chatten til?
Hvordan kan jeg lægge minibarprodukter på min regning?
Hvorfor kan jeg ikke finde min booking i appen?
Har hotellet, jeg skal bo hos, mobilnøgler?
Hvordan kopierer jeg medlemsnummeret i appen?
Kan jeg booke en bonusnat i appen?
Hvilke sprog findes appen på?
Kan jeg betale ekstra omkostninger ved udcheckning i Service Station?
Hvornår og hvor i appen finder jeg restaurantkuponen, jeg får som medlem?
Hvordan opdaterer jeg personlig information i appen?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode, og hvornår mine bonuspoint eller Spenn udløber?
Jeg har flere bookinger i mit navn - kan jeg bruge Service Station?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os