!--island-Breadcrumbs:11-->
Hvorfor kan jeg ikke finde min booking i appen?
Mangler en booking? Det kan tage op til en time fra bookingen blev gennemført til den kan ses i appen. Har du ventet længere? Hvis din booking stadig ikke kan ses i appen, kan det være af flere grunde:
- Bookinger, som er gennemført via online-rejsebureauer (som Booking.com, Hotels.com eller Expedia), har ingen kobling til dit medlemsnummer, og kan derfor ikke ses i appen.
- Bookinger, som er gennemført uden at du var indlogget, kan ikke ses i appen. Det samme gælder, hvis Kundeservice eller hotellet har lavet bookingen for dig, og du ikke har oplyst dit medlemsnummer.
- Hotellet er endnu ikke tilgængeligt i appen. Vi arbejder hårdt for at flytte alle hoteller til et system, som støtter appen, men der mangler stadig nogle hoteller.
Du kan nu tilføje bookinger, som mangler, ved at gå til fanen "Mine ophold" og vælge "Tilføj manglende booking". Kundeservice kan også hjælpe dig, hvis du vil.
Lignende spørgsmål
Hvorfor kan jeg ikke se min hotelbooking i appen?
Kan jeg få en kvittering fra et tidligere ophold?
Hvordan afbestiller jeg en værelsesbooking i appen?
Kan jeg bruge Service Station, også selvom jeg ikke har booket på strawberry.dk?
Hvorfor er det forskellige bookingnumre i appen og på bookingbekræftelsen?
Hvilke vilkår gælder for appen?
Har hotellet, jeg skal bo hos, mobilnøgler?
Hvordan kopierer jeg medlemsnummeret i appen?
Kan jeg booke en bonusnat i appen?
Hvordan opdaterer jeg personlig information i appen?
Hvilke sprog findes appen på?
Kan jeg betale ekstra omkostninger ved udcheckning i Service Station?
Hvornår og hvor i appen finder jeg restaurantkuponen, jeg får som medlem?
Jeg har flere bookinger i mit navn - kan jeg bruge Service Station?
Hvad kan jeg bruge chatten til?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode og hvornår bonuspoint udløber?
Hvordan kan jeg lægge minibarprodukter på min regning?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os