Medlemskab

Hvorfor kan jeg ikke finde min booking i appen?

Mangler en booking? Det kan tage op til en time fra bookingen blev gennemført til den kan ses i appen. Har du ventet længere? Hvis din booking stadig ikke kan ses i appen, kan det være af flere grunde:



  • Bookinger, som er gennemført via online-rejsebureauer (som Booking.com, Hotels.com eller Expedia), har ingen kobling til dit medlemsnummer, og kan derfor ikke ses i appen.

  • Bookinger, som er gennemført uden at du var indlogget, kan ikke ses i appen. Det samme gælder, hvis Kundeservice eller hotellet har lavet bookingen for dig, og du ikke har oplyst dit medlemsnummer.

  • Hotellet er endnu ikke tilgængeligt i appen. Vi arbejder hårdt for at flytte alle hoteller til et system, som støtter appen, men der mangler stadig nogle hoteller.


Du kan nu tilføje bookinger, som mangler, ved at gå til fanen "Mine ophold" og vælge "Tilføj manglende booking". Kundeservice kan også hjælpe dig, hvis du vil.

Haster det?

Ring til os på : +47 22 334 200

Mandag - fredag

08:00 - 20:00

Lørdag

09:00 - 17:00

Søndag og helligdage

Lukket


Kontakt os