!--island-Breadcrumbs:11-->
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Nej, du får ingen fordele og tjener ingen kvalificerende nætter, når du booker hotelværelse på disse sider. Men du får 500 bonuspoint pr. ophold, hvis du oplyser dit medlemsnummer, når du checker ind. Læs mere om optjening af bonuspoint og vores vilkår her.
Lignende spørgsmål
Hvordan booker jeg et hotelværelse med bonuspoint?
Jeg mangler bonuspoint efter et ophold
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Hvilke vilkår gælder for appen?
Forsøger du at booke en bonusnat?
Kan jeg booke hotelværelser med Spenn?
Hvad er fordelene ved at bruge Spenn?
Hvad tæller som en kvalificerende nat?
Kan jeg konvertere mine bonuspoint til Spenn?
Optjener jeg Spenn og kvalificerende nætter med Strawberry Mastercard fra 19. november 2024?
Kan jeg fortsætte med at optjene Strawberry-point, efter jeg har tilmeldt mig Spenn?
Hvor længe er mine optjente Spenn gyldige?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Kan jeg fortsætte med at optjene bonuspoint efter 19. november?
Hvad er fordelene ved at bruge Spenn-appen?
Hvad sker der med mine bonuspoint?
Hvorfor Spenn?
Hvem driver Spenn?
Hvad betyder navneændringen fra Nordic Choice Hotels til Strawberry for mig som medlem?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Hvilke vilkår gælder for mig, der bruger websiden?
Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Kan jeg delbetale et ophold med bonuspoint?
Hvad er Be My Guest?
Får jag bonuspoint på besøg i hotelrestauranten?
Hvor mange bonuspoint får jeg pr. overnatning?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Er der en aldersgrænse for at bo på hotel?
Hvad er Red Carpet?
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Hvilke afbestillingsregler gælder?
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Hvad er Spenn, og hvad betyder det for mig som medlem?
Hvordan får jeg adgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hvad er Monday Breakfast?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
hvordan følger I GDPR, og hvor kan jeg læse mere om, hvordan I håndterer mine personoplysninger?
Hvad koster Monday Breakfast cost?
Skal jeg bestille bord?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Får jeg bonuspoint, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Jeg mangler ekstra point efter pointkampagne, som f.eks. dobbelt eller trippel bonuspoint eller Mastercard. Hvorfor?
Kan jeg betale en af flere sammenhængende bonusnætter med bonuspoint?
Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoint på Monday Breakfast?
Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode og hvornår bonuspoint udløber?
Hvilke vilkår gælder for digitale gavekort?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os