Hvad sker der med mine optjente Lifetime-point og min Lifetime-status?
Din Lifetime-status har tidligere været baseret på alle de indsamlede point, du har optjent hos os, siden du blev medlem. Nu vil den i stedet blive bestemt af det antal år, du har haft Gold- eller Platinum-medlemskab (ikke nødvendigvis i træk). For at opnå Lifetime-status skal du have i alt 8 medlemsperioder som Gold- eller Platinum-medlem. Hvis du allerede har opnået Lifetime Gold eller Lifetime Platinum, beholder du selvfølgelig denne status. Hvis du endnu ikke har opnået Lifetime-status, vil dine optjente Lifetime-point blive konverteret til antallet af medlemsperioder med Gold- og/eller Platinum-status.
Lignende spørgsmål
Jeg mangler Spenn efter et ophold
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Kan jeg booke hotelværelser med Spenn?
Er der nye fordele og muligheder ved at optjene og bruge Spenn?
Hvad tæller som en kvalificerende nat?
Kan jeg konvertere mine bonuspoint til Spenn?
Optjener jeg Spenn og kvalificerende nætter med Strawberry Mastercard fra 19. november 2024?
Hvem driver Spenn?
Hvad sker der med mine bonuspoint?
Hvor længe er mine optjente Spenn gyldige?
Hvorfor Spenn?
Kan jeg optjene bonuspoint hos Strawberry efter 19. november 2024?
Hvad er fordelene ved at bruge Spenn-appen?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Kan jeg fortsætte med at optjene Strawberry-point, efter jeg har tilmeldt mig Spenn?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?
Kan jeg betale en af flere sammenhængende nætter med bonuspoint?
Hvor mange Spenn får jeg per hotelnat?
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?
Hvordan kan jeg drage fordel af Fryse medlemsniveau og Give Gold-status?
Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mangler bonuspoint eller Spenn fra en kampagne med f.eks. dobbelte eller tredobbelte bonuspoint, Spenn eller Mastercard.
Hvad er en medlemsperiode, og hvor længe varer den?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Hvad er Be My Guest?
Hvad er Red Carpet?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Kan jeg bruge mine bonuspoint til at betale for en del af mit ophold?
Hvordan får jeg adgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Får jeg Spenn, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Hvad koster Monday Breakfast cost?
Hvordan vil mit medlemsniveau blive påvirket af ændringerne 19. november 2024?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Skal jeg have Spenn-appen som medlem af Strawberry?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode, og hvornår mine bonuspoint eller Spenn udløber?
Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?
Hvad er Monday Breakfast?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Hvad er Spenn, og hvad betyder det for mig som medlem?
Får jag Spenn på besøg i hotelrestauranten?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os