Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
På Min side eller i appen kan du kun se bookinger, som er gennemført mens du har været logget ind på hjemmesiden eller i appen. Bookinger, som blev lavet mens du var logget ud, via telefon eller via andre bookingtjenester, registreres ikke på din profil.
Det kan også være, at hotellet ikke kan ses blandt dine bookinger. Nogle hoteller har systemer, som ikke er kompatible med bookingoversigten, så de kan ikke ses. Vi arbejder på at løse dette. Her kan du se en liste over hvilke hoteller, det gælder.
Men bare rolig, så længe du har fået en bookingbekræftelse, så har du en booking.
Lignende spørgsmål
Hvordan afbestiller jeg på hjemmesiden?
Jeg mangler Spenn efter et ophold
Hvordan ændrer jeg en hotelbooking?
Jeg har ikke fået min bookingsbekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
Kan jeg booke hotelværelser med Spenn?
Er der nye fordele og muligheder ved at optjene og bruge Spenn?
Hvad tæller som en kvalificerende nat?
Kan jeg konvertere mine bonuspoint til Spenn?
Optjener jeg Spenn og kvalificerende nætter med Strawberry Mastercard fra 19. november 2024?
Hvem driver Spenn?
Hvad sker der med mine bonuspoint?
Hvor længe er mine optjente Spenn gyldige?
Hvorfor Spenn?
Kan jeg optjene bonuspoint hos Strawberry efter 19. november 2024?
Hvad er fordelene ved at bruge Spenn-appen?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Kan jeg fortsætte med at optjene Strawberry-point, efter jeg har tilmeldt mig Spenn?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?
Hvad sker der med mine optjente Lifetime-point og min Lifetime-status?
Kan jeg betale en af flere sammenhængende nætter med bonuspoint?
Hvor mange Spenn får jeg per hotelnat?
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?
Hvordan kan jeg drage fordel af Fryse medlemsniveau og Give Gold-status?
Bor børn gratis på hotel?
Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mangler bonuspoint eller Spenn fra en kampagne med f.eks. dobbelte eller tredobbelte bonuspoint, Spenn eller Mastercard.
Hvilke afbestillingsregler gælder?
Hvad er en medlemsperiode, og hvor længe varer den?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Hvad er Be My Guest?
Hvad er Red Carpet?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Kan jeg bruge mine bonuspoint til at betale for en del af mit ophold?
Hvordan får jeg adgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hvordan virker bookingkoder til kurser og konferencer?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Får jeg Spenn, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Hvad koster Monday Breakfast cost?
Hvordan vil mit medlemsniveau blive påvirket af ændringerne 19. november 2024?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Skal jeg have Spenn-appen som medlem af Strawberry?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode, og hvornår mine bonuspoint eller Spenn udløber?
Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?
Hvad er Monday Breakfast?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Hvad er Spenn, og hvad betyder det for mig som medlem?
Får jag Spenn på besøg i hotelrestauranten?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os