Medlemskab

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mangler bonuspoint eller Spenn fra en kampagne med f.eks. dobbelte eller tredobbelte bonuspoint, Spenn eller Mastercard.

Kontrollér først, at følgende vilkår er opfyldt:



  • Er der gået 24 timer, efter at de almindelige Spenn kom ind på din profil via Mine sider?

  • Har du fulgt vilkårene for tilbuddet ved bookingen?


Visse tilbud registreres kun én gang pr. måned eller på en bestemt dato, men det mest sædvanlige er, at Spenn kommer, efter du har checket ind. Dette angives på tilbudssiden.


Hvis alle vilkår er opfyldt, men dine Spenn endnu ikke er registreret på din medlemsprofil, skal du kontakte Kundeservice.

Lignende spørgsmål

Haster det?

Ring til os på : +47 22 334 200

Mandag - fredag

08:00 - 20:00

Lørdag

09:00 - 17:00

Søndag og helligdage

Lukket


Kontakt os