Jeg har ikke fået min bookingsbekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
Det kan tage lidt tid for at få bookingbekræftelsen. Har du booket via telefon eller e-mail direkte gennem hotellet eller Kundeservice, så skal bekræftelsen komme med e-mail eller sms efter bookingen er gennemført.
Som medlem kan du se dine kommende bookinger på Min side eller i vores app cirka 15 minutter efter gennemført booking. Kontakt Kundeservice, hvis du har spørgsmål eller har brug for hjælp. De kan f.eks. se, om du har angivet den rigtige e-mailadresse eller sende en ny bekræftelse, hvis du har brug for det.
Lignende spørgsmål
Hvordan afbestiller jeg på hjemmesiden?
Hvordan ændrer jeg en hotelbooking?
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Bor børn gratis på hotel?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Hvilke afbestillingsregler gælder?
Hvordan virker bookingkoder til kurser og konferencer?
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os