Kan jeg betale en af flere sammenhængende nætter med bonuspoint?
Ja, du kan kombinere en overnatning med bonuspoint med en overnatning med almindelig betaling. Men du skal gennemføre to separate bookinger. Book natten, som du betaler med bonuspoint først, derefter den du betaler som sædvanligt.
Sådan gør du:
-
Vælg pristypen "Bonuspoint", når du booker bonusnatten. Denne pristype kan kun ses, når du er logget ind. Gennemfør bookingen.
-
Næste booking. Vælg datoen (eller datoerne) efter. Vælg samme værelsestype, og book med en anden pristype. Både betaling direkte og betaling senere accepteres, så længe du betaler natten (eller nættern) med penge, ikke bonuspoint.
-
Når begge bookinger er gennemført, kontakter du hotellet og fortælller, at du vil slå to bookinger sammen til et sammenhængende ophold. På den måde kan du få samme værelse hele opholdet.
Lignende spørgsmål
Hvordan booker jeg et hotelværelse med bonuspoint?
Jeg mangler Spenn efter et ophold
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Forsøger du at booke en bonusnat?
Kan jeg booke hotelværelser med Spenn?
Er der nye fordele og muligheder ved at optjene og bruge Spenn?
Hvad tæller som en kvalificerende nat?
Kan jeg konvertere mine bonuspoint til Spenn?
Optjener jeg Spenn og kvalificerende nætter med Strawberry Mastercard fra 19. november 2024?
Kan jeg optjene bonuspoint hos Strawberry efter 19. november 2024?
Hvad er fordelene ved at bruge Spenn-appen?
Kan jeg fortsætte med at optjene Strawberry-point, efter jeg har tilmeldt mig Spenn?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Hvem driver Spenn?
Hvor længe er mine optjente Spenn gyldige?
Hvad sker der med mine bonuspoint?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Hvorfor Spenn?
Hvordan kan jeg drage fordel af Fryse medlemsniveau og Give Gold-status?
Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mangler bonuspoint eller Spenn fra en kampagne med f.eks. dobbelte eller tredobbelte bonuspoint, Spenn eller Mastercard.
Hvad er en medlemsperiode, og hvor længe varer den?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Hvad er Be My Guest?
Hvad er Red Carpet?
Hvad sker der med mine optjente Lifetime-point og min Lifetime-status?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Kan jeg bruge mine bonuspoint til at betale for en del af mit ophold?
Hvordan får jeg adgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Får jeg Spenn, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Hvad koster Monday Breakfast cost?
Hvordan vil mit medlemsniveau blive påvirket af ændringerne 19. november 2024?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Skal jeg have Spenn-appen som medlem af Strawberry?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode, og hvornår mine bonuspoint eller Spenn udløber?
Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?
Hvad er Monday Breakfast?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Hvad er Spenn, og hvad betyder det for mig som medlem?
Får jag Spenn på besøg i hotelrestauranten?
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?
Hvor mange Spenn får jeg per hotelnat?
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os