Acceptér venligst cookies under dine browserindstillinger og prøv igen.
Clarion Collection® Hotel Etage
Få et produktivt ophold i smukke Västerås med hjælp fra personalet på Clarion Collection® Hotel Etage. Vi tilbyder optimale omstændigheder, fantastiske transportmuligheder og et opmærksomt personale for at sikre, at dit ophold bliver udbytterigt.
Med vores beliggenhed i centrum af Västerås kan vi imødekomme alle behov for forretnings- og fritidsrejsende. Vores medfølgende måltider og forfriskninger for overnattende gæster samt adgang til fitness og WiFi sikrer dig en moderne og vidunderlig oplevelse.
Velkommen til Clarion Collection® Hotel Etage, et charmerende hotel midt i Västerås. Vi er stolte over at kunne tilbyde service og tjenester af topkvalitet, inklusive fitness, restaurant og lobbybar. Vores to konferencelokaler har plads til 25 personer, mens vores optimale placering indebærer kun en times kørsel til Stockholm Arlanda Lufthavn, 10 minutters kørsel til Stockholm Västerås Lufthavn og 5 minutters gang til Västerås hovedbanegård.
Vi tilbyder overnattende gæster en sund morgenmadsbuffet og derudover eftermiddagssnack og et lækkert aftensmåltid. Måltider kan selvfølgelig tilføjes til din konference, og det kan vi varmt anbefale! Læn dig tilbage og nyd et glas velskænket vin eller en øl efter en lang dag med forretningsmøder og networking. Kom ned i gear efter arbejdsdagen med en omgang træning i Compact Gym, som er udstyret med bl.a. håndvægte, løbebånd og yogamåtter.
Västerås er en smuk, historisk by med sine brostensgader og blomsterhaver. Vores beliggenhed i hjertet af byen, tæt på flere hovedattraktioner såsom domkirken og havnen, gør det let for dig at opleve byen under dit ophold hos os. Du kan også tage ud at se den betagende natur og søen Mälaren.
Vi håber, du vil finde inspiration i vores lyse og smukke konferencerum. Begge er de fuldt udstyret med projektor, whiteboard, flipboard, lydsystem, printer, kopimaskine og kan arrangeres efter dit behov.
Festival er vores første konferencerum med plads til 25 deltagere i biografopsætning eller 17 i hestesko-, bestyrelses- eller enkeltbordsopsætning. Denne fleksibilitet gør det muligt at dele gruppen op i mindre arbejdsgrupper.
Til mindre og mere intime møder er vores nyeste rum det bedste bud. Karneval har plads til 8 personer i bestyrelsesopsætning, hvilket letter samtalen og lader ideerne få frit løb i en fortrolig atmosfære.
Vi ønsker, at du skal starte dagen med en lækker og sund morgenmad fra vores udvalg af økologiske produkter. Vi tilbyder også et udvalg af eftermiddagsforfriskninger samt en sund suppe, salat og en lækker hovedret hver aften.
Som medlem får du vores bedste tilbud og hotelpriser.
Log ind for at se dine bookinger, for at booke værelser med bonuspoint eller firmaaftale eller for at annullere en reservation.
Adgangskodelinket er forkert eller ikke gyldigt længere
Venligst udfyld din e-mailadresse eller medlemsnummer samt adgangskode.
Vent venligst, dine oplysninger bliver tjekket.
Login mislykkedes. Tjek oplysningerne, og prøv igen.
Vi kan sende en ny adgangskode via e-mail eller SMS
Ugyldigt telefonnummer. Forsøg venligst igen.
Ugyldig email. Forsøg venligst igen.
Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.
Bookingkode skal angives
Din bookingkode er tilføjet.
Your session will be ended
Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.