Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Etage

Hold mødet hos os i Västerås

En strålende perle af et hotel i centrum af Västerås

0 Store mødelokaler
3 Mindre mødelokaler
93 Hotelværelser
0 Stående deltagere
25 Siddende deltagere

Få et produktivt ophold i smukke Västerås med hjælp fra personalet på Clarion Collection Hotel Etage. Vi tilbyder optimale omstændigheder, super transportmuligheder og et opmærksomt personale for at sikre, at dit ophold bliver udbytterigt.

Med vores beliggenhed i centrum af Västerås kan vi imødekomme alle behov for forretnings- og fritidsrejsende. Vores medfølgende måltider og forfriskninger samt adgang til fitness og WiFi sikrer dig en moderne og stilfuld oplevelse.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Vi håber, du vil finde inspiration i vores lyse og smukke konferencerum. Begge er de fuldt udstyret med projektor, whiteboard, flipboard, lydsystem, printer, kopimaskine og kan arrangeres efter dit behov.

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Flipover

Mellem

25
30 ㎡
Mellem
17
17
17
25

Festival er vores første konferencerum med plads til 25 deltagere i biografopsætning eller 17 i hestesko-, bestyrelses- eller enkeltbordsopsætning. Denne fleksibilitet gør det muligt at dele gruppen op i mindre arbejdsgrupper.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 17 personer
Klasselokale 17 personer
Hestesko 17 personer
Biografopstilling 25 personer

Udstyr

Naturligt lys / dagslys
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
Projektorskærm / -lærred
PC projektor
Teleslynge
Wi-Fi
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Airplay

Lille

8
10 ㎡
Lille
8

Til mindre og mere intime møder er vores nyeste rum det bedste bud. Karneval har plads til 8 personer i bestyrelsesopsætning, hvilket letter samtalen og lader ideerne få frit løb i en fortrolig atmosfære.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 8 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Airplay

Mad og drikke

Vi ønsker, at du skal starte dagen med en lækker og sund morgenmad fra vores udvalg af økologiske produkter. Vi tilbyder også et udvalg af eftermiddagsforfriskninger samt en sund suppe, salat og en lækker hovedret hver aften.

Kaffe & te
Allergivenlig mad
Morgenmad
Frokost

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Sauna
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Morgenmad
  • Bar
  • Middag
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
    • Papir og kuglepenne
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Konference
  • Lille møde
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bryllup
    • Fest
    • Julefrokost
    • Kick-off
    • Kursus
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.18.004 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.