Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel® Umeå

The Clarion Meeting

Det perfekte hotel for forretningsrejsende

5 Store mødelokaler
11 Mindre mødelokaler
270 Hotelværelser
800 Stående deltagere
415 Siddende deltagere

Clarion Hotel Umeå er en ideel mødearena, midt i byens puls, for både små og store events. Book din konference, kongres, messe eller møde i Umeå i dag!

Clarion Hotel Umeå - det naturlige valg som Umeås nye mødeplads. 270 værelser, 16 konferencelokaler, skybar tagrestaurant NÒR, Elements SPA, træningslokale, resturant ÙMA, et pulserende Living Room og meget, meget mere. Her finder du alt og lidt til.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Book din næste konference, kongres, messe, møde i Umeå. Clarion Hotel Umeå er den ideelle mødearena midt i byens puls, for både store og små events.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard

Ekstra stor

800
492 ㎡
Ekstra stor
800
490

Vores store eventsal på hele 500 kvm, udstyret med teknik i topklasse. I lokalet findes store projektorer, trådløse mikrofoner samt belysning og højttalersystem i topklasse at bruge til gallamiddage, koncerter, messer, forelæsninger og meget mere.

Kapacitet

Bar 800 personer
Biografopstilling 490 personer

Udstyr

PC projektor
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Naturligt lys / dagslys
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Stor

245
247 ㎡
Stor
245

Vores eventsal er ikke bare stor, den er modulær og kan deles i tre. Udstyret med teknik i topklasse. I lokalet findes tre store projektorer med tilhørende teknik, som kan bruges til fernisering, dagkonference, forelæsninger eller andre events.

Kapacitet

Biografopstilling 245 personer

Udstyr

PC projektor
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Naturligt lys / dagslys
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Mellem

60
60 ㎡
Mellem
60

Vores mellemstore lokaler er perfekte for konferencer i alle former, eller hvorfor ikke en yogasession? Udstyrede med projektor og højttalere i hvert lokale for enkel tilkobling.

Kapacitet

Biografopstilling 60 personer

Udstyr

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Airplay

Lille

16
25 ㎡
Lille
16

Bestyrelsesmøder, videomøder eller mindre sammenkomster passer perfekt i et af vores mindre mødelokaler. Interiøret skaber en behagelig og kreativ sindsstemning. Disse lokaler har smart-kameraer og store skærme, optimalt til videomøder.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer

Udstyr

Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
PC projektor
Teleslynge
Mikrofon
Airplay

Mad og drikke

Mad og drikke er en vigtig del af en vellykket konference. For at sikre, at dit team får præcis, hvad I ønsker, tilbyder vi et bredt udvalg tilpasset jeres behov, bl.a. i form af vores heldagspakke. Der sereveres naturligvis kaffe og te hele dagen.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Roomservice
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
    • Ladestation
    • Parkering
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Teleslynge
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.20.005 23
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.