Acceptér venligst cookies under dine browserindstillinger og prøv igen.
Clarion Hotel® Stockholm
På Clarion Hotel Stockholm har vi en holistisk tilgang til rejse- og erhvervslivet. Vores afslappende spa, trendy centrale placering og samling af moderne kunst giver en atmosfære, hvor gæsterne kan slappe af efter en lang dag.
Her på Clarion Hotel Stockholm er vi mere end et standardbusinesshotel. Vi er beliggende i den livlige bydel Södermalm lige i hjertet af livligheden, hvilket opfordrer vores gæster til at opleve alt, hvad byen har at tilbyde.
Velkommen til Clarion Hotel Stockholm, hvor vi er stolte af at tilbyde vores gæster de bedste erfaringer og fineste tjenester, der findes. Med en maksimal konferencekapacitet på mere end 2000 personer i 17 mødelokaler og en opdelelig festsal for op til 500 siddende gæster och 600 ved mingel er der ingen begivenhed, der er for stor til vores entusiastiske og dygtige personale, der hjælper dig hele vejen. Banketsalens udsigt mod Globen och Årstaviken ger plads og inspiration til jeres møde. Vi er beliggende cirka 45 minutters kørsel fra Stockholm Arlanda Lufthavn og 20 minutters kørsel fra Stockholm Bromma Lufthavn, samt kun 2 minutters gang fra Skanstull metrostation og busstoppested. Fuld wifi adgang overalt på hotellet.Vores Elements spa tilbyder en udsættelse fra stress og jag i arbejdslivet. Her findes saunaer, forfriskninger, en indendørs- og udendørspool med udsigt over Årstaviken-bugten og et fuldt udstyret fitnesscenter med personlig træner - du vil føle dig forfrisket og forynget. Vil I leje spaen til konferencegruppen, giver vi gerne et inspirerende forslag.
Vores fleksible og stilfulde konferencelokaler kan rumme op til 1000 personer og er fuldt udstyret til alle typer møder. Moderne teknologi og et inspirerende miljø giver de bedste forudsætninger for at skabe en mindeværdig oplevelse.
Store møder skabes i store lokaler – for eksempel vores banketsal. Der er plads til op til 500 personer i en herlig naturligt atmosfære med 6 meter til loftet, sammen med en scene, et podium og lydsystem.
Vores tre store konferencelokaler har plads til mellem 45-150 personer og kan møbleres præcis som I vil. Har du brug for mere plads, er vores lounges også tilgængelige som add-on til ethvert event.
Vi tilbyder 8 konferencelokaler, der passer perfekt, hvis du har brug for et lokale med plads for op til 50 personer. Her findes udstyr som skærm/projektordug, PC-projektor, flip-over og WiFI.
For en lille, men effektiv, sammenkomst, kan du prøve vores VIP-rum eller Södersviten. Med plads for 8-14 er de intime og inspirerende. Ligesom alle vores lokaler er de fuldt udstyret med en projektor, whiteboard, flipover, papirvarer og gratis WiFi.
Vores morgenmadsbuffet tilbyder mange økologiske og sunde valgmuligheder. Vores endagspakke inkluderer frokost og eftermiddagssnacks (te og kaffe er altid tilgængeligt). Senere kan I nyde en udsøgt middag i restaurant NÒR.
Her er en liste over de tjenester og faciliteter, der er tilgængelige hos os. De tjenester, der er overstreget, er ikke tilgængelige på vores hotel, men kan findes på nærliggende hoteller som vist nedenfor.
Som medlem får du vores bedste tilbud og hotelpriser.
Log ind for at se dine bookinger, for at booke værelser med bonuspoint eller firmaaftale eller for at annullere en reservation.
Adgangskodelinket er forkert eller ikke gyldigt længere
Venligst udfyld din e-mailadresse eller medlemsnummer samt adgangskode.
Vent venligst, dine oplysninger bliver tjekket.
Login mislykkedes. Tjek oplysningerne, og prøv igen.
Vi kan sende en ny adgangskode via e-mail eller SMS
Ugyldigt telefonnummer. Forsøg venligst igen.
Ugyldig email. Forsøg venligst igen.
Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.
Bookingkode skal angives
Din bookingkode er tilføjet.
Your session will be ended
Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.