Acceptér venligst cookies under dine browserindstillinger og prøv igen.
Clarion Hotel® Örebro
Uanset om du besøger Örebro i forbindelse med en konference, weekendtur eller en enkelt nat, så tilbyder Clarion Hotel Örebro en stilet og godt forbundet base, hvorfra du kan gå på opdagelse i byen. Arbejde hårdt, spise godt og nyde byen!
Hos Clarion Hotel Örebro er vi stolte over at tilbyde unikke omgivelser for forretnings- og fritidsrejsen. Vores indretningsdesign og møblering skaber en inspirerende atmosfære, der hjælper dig med at få det meste ud af dit ophold.
Bor du hos på Clarion Hotel Örebro befinder du dig i hjertet af byen. Vores opmærksomhed på detaljen, vores veloplagte personale, supergode businessfaciliteter og gode spisemuligheder gør os til et populært valg blandt erhvervsfolk. Vi er placeret 15 minutters kørsel fra Örebro Lufthavn, 10 minutters gang fra Örebro station og fem minutters gang fra Vågustorget busstop, hvilket giver maksimum komfort og lethed i forhold til transport. Vores seks konferencelokaler kan modtage op til 130 deltagere, med fri WiFi tilgængelig overalt på hotellet.Vi ved, at afslapning er mindst lige så vigtigt som arbejde. Du kan koble af vores saunaafdeling eller i fitnessrummet, mens du kigger ud over flotte Örebro. Vores lobbybar er et perfekt sted at nyde en cocktail, en øl eller et glas vin i et afslappet miljø. Baren er populær blandt både gæster og lokale. Hvis du er mere i humør til et glas champagne, kan du ganske enkelt bestille det fra vores room service menu.
Her på Clarion Hotel® Örebro gør vi vores bedste for at skabe en uforglemmelig konference. Vores lyse og imødekommende møderum kan modtage grupper på mellem 2 og 70 personer, med alle nødvendige faciliteter du har brug for at skabe nye ideer.
Vores største konferencelokale er Foren, der har plads til højst 70 gæster. Dette rum er velindrettet til større arrangementer, præsentationer og networking. Vi arrangerer med glæde rummet optimalt efter dine behov.
Vores mellemstore rum, Aktern, modtager højst 30 personer. Lige som alle vores andre rum er det fuldt udstyret med projektor, whiteboard, flipchart, kontorartikler og gratis WiFi. Lyd, lys og andet teknisk udstyr kan også gøres tilgængeligt.
Vores mindre møderum tilbyder ideelle omstændigheder for intime møder og tætte teamsamtaler, hvor kreative ideer kan få frit løb. Ankaret har plads til 12 personer, men Styrbord, Babord og Bohen hver især har plads til mellem 4 og 7 gæster.
Mad er en vigtig faktor i en god konferenceoplevelse, derfor tilbyder vi menuer fulde af sunde, økologiske og veltilberedte retter til dig og dit team. Alternativt kan du forudbestille private middage til din gruppe.
Som medlem får du vores bedste tilbud og hotelpriser.
Log ind for at se dine bookinger, for at booke værelser med bonuspoint eller firmaaftale eller for at annullere en reservation.
Adgangskodelinket er forkert eller ikke gyldigt længere
Venligst udfyld din e-mailadresse eller medlemsnummer samt adgangskode.
Vent venligst, dine oplysninger bliver tjekket.
Login mislykkedes. Tjek oplysningerne, og prøv igen.
Vi kan sende en ny adgangskode via e-mail eller SMS
Ugyldigt telefonnummer. Forsøg venligst igen.
Ugyldig email. Forsøg venligst igen.
Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.
Bookingkode skal angives
Din bookingkode er tilføjet.
Your session will be ended
Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.