Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Home Hotel Christian IV

Hold mødet hos os i Kristianstad

Konference i historisk bankmiljø – over for centralstationen

0 Store mødelokaler
2 Mindre mødelokaler
86 Hotelværelser
40 Stående deltagere
20 Siddende deltagere

Vores lokaler er designet til at inspirere og engagere, designet som elegante stuer snarere end traditionelle konferencelokaler. Her bliver I mødt af afslappede, men stilfulde omgivelser til jeres kreative diskussioner og produktive samtaler.

Hotellet ligger over for centralstationen, hvilket gør det nemt for deltagerne at komme hertil, uanset om de kommer fra nær eller fjern. Vi har desuden til huse i et unikt bankmiljø, der kombinerer historisk charme med moderne komfort. Med plads til op til 25 personer er vores lokaler ideelle til bestyrelsesmøder, workshops og strategidage.

Kontaktinformation

Mødelokaler

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi

Mellem

25
35 ㎡
Mellem
16
20
25

Vores to mellemstore mødelokaler hedder WÄ og Skepparslöv. Vi har bevaret stilen fra dengang, bygningen var en bank, hvilket giver en unik atmosfære til jeres møde.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 20 personer
Biografopstilling 25 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Lille

8
10 ㎡
Lille
8

Vores bestyrelseslokale, Christianstadsrummet, er velegnet til op til otte personer, der skal sidde omkring et bestyrelsesbord. Væggenes varme farver bidrager til en indbydende og intim følelse.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 8 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Roomservice
  • Sauna
  • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
  • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Frokost
    • Popcorn og softice
    • Sunde snacks
Udstyr
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Airplay
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Papir og kuglepenne
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Kick-off
  • Konference
  • Kursus
  • Lille møde
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Banketmiddag
    • Bryllup
    • Fest
    • Julefrokost
    • Messe
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Handicaptilpasset
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.25.004 24
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.