Acceptér venligst cookies under dine browserindstillinger og prøv igen.
Clarion Hotel® Post
Clarion Hotel Post ligger centralt i skønne Gøteborg og tilbyder gæster et unikt ophold. Nyd prisvindende restauranter og populære barer, slap af i relaxafdelingen og vores rooftop-pool.
Clarion Hotel® Post er den perfekte kombination af forretningsfaciliteter og en luksusoplevelse. Vi tilbyder gæster state-of-the-art konferencerum og faciliteter til at behage kolleger og venner efter en dag med møder og workshops.
Et ophold på Clarion Hotel® Post er helt unikt. Det Gamle Postkontors fantastiske arkitektur er komplementeret af det spektakulære interiør, som er omhyggeligt designet til at omfavne bygningens traditionelle elementer. Et state-of-the-art område med moderne interiør er placeret i den historiske bygning, designet i varme mørke farver, som giver en hyggelig atmosfære til vores gæster, så de kan læne sig tilbage og føle sig hjemme.Efter en hård dags arbejde kan gæster nyde et lækkert måltid i en af de to restauranter. Norda er stedet, hvor svenske smage er perfekt kombineret med amerikanske, mens vRÅ fokuserer på rå retter og eksklusiv svensk sushi. Desuden findes der en bar på hotellet, hvor gæster kan nyde en cocktail efter middagen eller skåle med vennerne.Til gæster, der foretrækker af koble af ved at svede, findes der et veludstyret fitnessrum, en udendørs rooftop pool og en forfriskende sauna. Saunaen findes i The Beauty Factory, hvor der også tilbydes en række behandlinger til den der skulle være interesseret.Hotellets beliggenhed betyder, at gæsterne befinder sig midt i den spændende by. Göteborg Hovedbanegård er blot tre minutters gang fra hotellet, så gæster kan let komme rundt i hele dette metropolitiske område.
Konferencer på Clarion Hotel® Post forløber smooth og uden problemer. Der er 21 forskellige rum, fra små møderum til store teatersalslignende lokaler, og hotellet kan have op til 2000 gæster på samme tid. Møderum har adgang til WiFi.
Drottningporten er det største rum på Clarion Hotel® Post med plads til 1000 siddende gæster i teateropstilling. Dette fantastiske rum kan bruges til præsentationer, workshops, sceneopvisninger og udstillinger og meget mere.
Dette fantastiske rum kan bruges til præsentationer, sceneoptræden og udstillinger. Gratis WiFi er altid tilgængeligt.
Lokalet Brevsorterarsalen var engang Posthusets hjerte. I dag er det vores næststørste mødelokale, som kan rumme op til 340 personer i biografopstilling.
Det kan også opdeles i tre dele, hvilket er perfekt til møder for omkring 100 personer.
Hotellet har en stort antal medium eller små mødelokaler med plads til mellem 12 og 40 personer. The Wine Cellar kan også bruges som møderum og har plads til 12 personer i et unikt miljø, rundt om et mødebord med adgang til diverse teknologi.
Vi skræddersyr din konference efter dine behov. Drikkevarer, snacks, kaffe og måltider kan forudbestilles, når der bookes en konference på hotellet. Vi tilbyder det lille ekstra og har også to restauranter, Norda & Vrå.
Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.
Som medlem får du vores bedste tilbud og hotelpriser.
Log ind for at se dine bookinger, for at booke værelser med bonuspoint eller firmaaftale eller for at annullere en reservation.
Adgangskodelinket er forkert eller ikke gyldigt længere
Venligst udfyld din e-mailadresse eller medlemsnummer samt adgangskode.
Vent venligst, dine oplysninger bliver tjekket.
Login mislykkedes. Tjek oplysningerne, og prøv igen.
Vi kan sende en ny adgangskode via e-mail eller SMS
Ugyldigt telefonnummer. Forsøg venligst igen.
Ugyldig email. Forsøg venligst igen.
Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.
Bookingkode skal angives
Din bookingkode er tilføjet.
Your session will be ended
Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.