Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Bolinder Munktell

Møde hos os

Et charmerende hotel med uforlignelig udsigt over Eskiltuna floden

3 Store mødelokaler
6 Mindre mødelokaler
112 Hotelværelser
0 Stående deltagere
225 Siddende deltagere

Clarion Collection Hotel Bolinder Munktell ligger ved Faktoriholmarna, hvilket betyder, at et ophold her er et ophold midt i Eskilstunas industrielle historiske arv.

Bygningens rige historiske arv og interessante historie er til at få øje på overalt på hotellet med designdetaljer og billeder, der fortæller om dets fortid som traktor- og motorfabrik. Et ophold her er en virkelig unik oplevelse.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Hotellet har i alt 8 møderum, der kan bruges til forskellige formål. Hvert rum er udstyret med PC projektor, kvalitetslydsystem og whiteboard. Hvert rum har også adgang til hotellets gratis WiFi.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard

Ekstra stor

225
175 ㎡
Ekstra stor
40
130
50
225

Munktellsalen is the largest of the eight rooms, accommodating up to 225 guests in cinema-style seating. This large space can be used for presentations, workshops and networking events. The room's natural lighting can be blacked out if need be.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 40 personer
Klasselokale 130 personer
Hestesko 50 personer
Biografopstilling 225 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
TV-skærm
Airplay

Stor

90
80 ㎡
Stor
20
60
30
90

Ångvälten og Tändkulan kan bruges som to separate rum eller som ét stort med plads til 90 personer. Dette fleksible rum kan bruges til workshops og præsentationer og selvfølgelig til store møder.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 60 personer
Hestesko 30 personer
Biografopstilling 90 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Mikrofon
Airplay

Mellem

30
40 ㎡
Mellem
12
22
18
30

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Klasselokale 22 personer
Hestesko 18 personer
Biografopstilling 30 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Mikrofon
TV-skærm
Airplay

Lille

12
25 ㎡
Lille
12

Der er fire mindre møderum med plads til hver 12 personer. Disse mere intime rum kan bruges til bestyrelsesmøder, små gruppe workshops og interviews. Hvert rum har skriveredskaber og papir og adgang til WiFi.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Papir og kuglepenne
Videokonference
Flipover
TV-skærm
Teleslynge
Whiteboard
Mikrofon
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Morgenmad og aftensmad bliver serveret til konferencedeltagere. Varme drikke og snacks, inklusiv sunde og økologiske alternativer bliver ligeledes serveret i løbet af dagen for, at vores gæster kan forblive friske i løbet af møder og workshops.

Kaffe & te
Bar
Allergivenlig mad
Morgenmad

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Ladestation
  • Parkering
  • Sauna
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
    • Roomservice
    • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Vegetariske alternativer
  • Frokost
    • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Teleslynge
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
  • Kick-off
  • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Banketmiddag
    • Bryllup
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
    • Konferencecenter
3.2.20.005 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.