Acceptér venligst cookies under dine browserindstillinger og prøv igen.
Clarion Collection® Hotel Grand Olav
Clarion Collection Hotel Grand Olav er så tæt på Olavshallens koncertsal, at de mange musikere der har boet her, kærligt kalder hotellet for "backstage". Vi er lige i det kulturelle hjerte af byen og et populært valg blandt lokale kunstnere.
Vores hotel har været en del af historien i området i årtier. Oprindeligt bygget i 1989 har vi været vært for talrige kunstnere gennem årene. Vores gæster har inkluderet Postgirobygget, Åge Alexandersen og internationale navne som Pavarotti.
Arbejde og afslapning med stil på Clarion Collection Hotel Grand Olav. Vores slanke og moderne hotelbar er det perfekte sted at mingle med andre delegerede, hvis du er her for en begivenhed eller konference. Der er også stor chance for at møde lokales kunstnere og musikere, som sikkert vil inspirere dig. Alle vores gæster bliver tilbudt en gratis morgenmad, eftermiddagssnack – herunder frisk frugt og bløde pandekager – og en tre-retters middag. Du kan også bruge hotellets gratis WIFI til at holde kontakt med familien eller holde trit med dine forretninger, mens du er væk Hvis du ønsker at medbringe dit foretrukne kæledyr på turen, er de mere end velkommen til at bo hos os for kun NOK 300 kr pr. ophold.
Når dagens forretning er færdig, bør du ikke gå glip af chancen for at opleve de mange ting i hotellets omgivelser. Hvis du vil nyde nogle af de lokale varianter, vil du finde alt fra burgerbarer til grillbarer, kun få minutter fra vores døre. Hvis du begiver dig lidt længere væk, er det charmerende palads, Stiftsgården, fra det 18. århundrede, med udsigt over frodige haver, et perfekt sted for en improviseret picnic. The Rockheim museum af pop og rock musik er også nemt at komme til. Et must for musikelskere.
Vores beliggenhed er fantastisk til forretningsmøder, konferencer og seminarer. Vores medarbejdere er klar til at sikre, at dit arrangement kører så succesfuldt som muligt, og vores mødelokaler er fuldt udstyret til foredrag og præsentationer.
Vores største lokale kan rumme op til 25 personer, så det er perfekt til møder på højt niveau, små seminarer og specialiserede foredrag. Du kan bestille plads til en enkelt dag, hvis nødvendigt, og vi leverer frisk frugt og vand som standard.
Vi har også et andet lokale, der kan rumme op til 12 deltagere. Dette er ideelt til små grupper eller hold til at dele og udveksle ideer, og kan også bruges som en behagelig samtaleplads til potentielle kandidater.
Vi er glade for at arrangere forfriskninger til dit arrangement, og alle gæster får gratis morgenmad og aftensmad som standard. Hvis du har nogen specifikke krav, vil vores personale hjælpe dig med at finde den bedste catering løsning.
Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.
Som medlem får du vores bedste tilbud og hotelpriser.
Log ind for at se dine bookinger, for at booke værelser med bonuspoint eller firmaaftale eller for at annullere en reservation.
Adgangskodelinket er forkert eller ikke gyldigt længere
Venligst udfyld din e-mailadresse eller medlemsnummer samt adgangskode.
Vent venligst, dine oplysninger bliver tjekket.
Login mislykkedes. Tjek oplysningerne, og prøv igen.
Vi kan sende en ny adgangskode via e-mail eller SMS
Ugyldigt telefonnummer. Forsøg venligst igen.
Ugyldig email. Forsøg venligst igen.
Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.
Bookingkode skal angives
Din bookingkode er tilføjet.
Your session will be ended
Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.