Acceptér venligst cookies under dine browserindstillinger og prøv igen.
Clarion Hotel The Hub
The Hub er et pulserende samlingssted med et touch af Oslo og en hub for møder mellem mennesker. Oplev en unik og innovativ arena til alt fra personlige morgenmadsmøder til større kongresser.
Hos Clarion Hotel® The Hub er der nu mulighed for at afholde kongresser i et omfang, som ikke tidligere var muligt, i det centrale Oslo. Vores kongressal er på over 900 kvadratmeter og har plads til hele 1850 personer. Udover vores imponerende mødelokalefaciliteter på i alt 4911 m², herunder 1312 m² med mingleområder, der er perfekte til serveringen i pausen og til udstillere, tilbyder vi også enestående muligheder for både store og små arrangementer. Clarion Hotel® The Hub har desuden 28 mødelokaler, herunder 10 bestyrelseslokaler og 3 eksklusive VIP-lokaler. Med et tilhørende udstillings- og mingleområde er vores faciliteter ideelle til en række forskellige arrangementer. Klik nedenfor for at læse mere om, hvad vi kan tilbyde dig.
Afslut gerne dagen med et besøg i hotellets veludstyrede træningsrum og relaxafdeling. Eller foretrækker du måske en drink på 13. etage? Tag elevatoren derop og bliv mødt af en fabelagtig udsigt over Oslo og Oslofjorden. Du kan forvente dig spændende smagsoplevelser og bæredygtige råvarer med en lokal forankring. Her bliver der en intim atmosfære, men med mulighed for servering af op til 250 gæster.
På de solrige dage kan vinduerne åbnes fra gulv til loft, og du kan desuden glæde dig til en overdækket udendørsrestaurant, hvor du nærmest svæver over Oslo, løftet op fra byens energiske rytme. Forestil dig en varm sommeraften ved et veldækket bord sammen med gode kolleger. De lette gardiner svajer sagte i vinden, mens du nyder et godt glas vin og den flotte udsigt over Oslofjorden og byens arkitektur.
Der er ingen business på en død planet, og Clarion Hotel the Hub skal selvfølgelig markere sig som en forkæmper for bæredygtighed og miljøbevidsthed. I byggeprocessen arbejder vi mod certificeringen BREEAM - Very good. Dette baserer sig blandt andet på design, konstruktion, materialer og affald. På grund af fredede bygninger er certificeringen BREEAM - Excellent uopnåelig. På samme måde som med alle andre hoteller i Strawberry-kæden bliver Clarion Hotel The Hub certificeret med miljøstandarden ISO-14001.
Efter åbningen skal hotellet fortsætte med at være miljøvenligt. Affaldssortering, reduktion af madspild og bæredygtige råvarer, energibesparelse, materialevalg, varme- og indeklima, lokale leverandører og samarbejdspartnere er nogle af fokusområderne.
Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.
Som konferencegæst kan du bestille frokost, brunch og middage hos os. Er I ude efter en treretters middag i restaurant, en buffet i eget lokale eller mulighed for at mingle og holde after-events med fingermad? Vi har også et stort udvalg af pausemad.
Vi brænder for møder mellem mennesker. Vi forbinder mennesker, ideer, gæster, nabolaget, byen og omverden. Clarion Hotel The Hub er Oslos førende forretningshotel og et naturligt førstevalg som arena for alle typer kongresser.
Vores fleksible kongressal med high tech-løsninger og flot design giver uanede muligheder for store arrangementer. Med cirka 900 m2 er der plads til 1150 mennesker i biografopstilling. Lokalerne kan deles i 3 dele og har en loftshøjde på 6,10 mete
Der er en endevæg, som kan hejses op, og som dermed knytter kongressalen sammen med det 850 m2 store mingleområde. Der er også et fleksibelt loft til gulv-vindue, som kan åbnes for at løfte store elementer ind, eksempelvis en bil. Der er endvidere tilknyttet et backstagelokale til kongressalen.
På første etage er der 3 konferencelokaler på ca. 100 m2, som kan kobles sammen i fleksible varianter, så de passer perfekt til din konference. Der er et tilknyttet mingleområde samt high tech-løsninger og flotte detaljer.
På 2. etage finder du et ovalt VIP-lokale på ca. 80 m2, som bidrager til en ekstra inspirerende stemning til dit møde. På samme etage er der et mingleområde og en terrasse.
«Think outside the box» er udviklet som et resultat af en designkonkurrence. Det er et besøg værd, hvis du vil give dit møde et kreativt twist.
Hotellet har 5 topmoderne mødelokaler i størrelsesintervallet 35-55 m2. Alle lokalerne er naturligvis udstyret med det nyeste inden for præsentationsteknologi, og der er et mingleområde og en terrasse på samme etage.
Vi har 10 bestyrelseslokaler på ca. 25 m2. De er perfekte til mindre møder. Via et flot design og den nyeste præsentationsteknologi er der optimale forudsætninger for produktive og inspirerende møder. Det er eget mingleområde og terrasse på etagen.
Som medlem får du vores bedste tilbud og hotelpriser.
Log ind for at se dine bookinger, for at booke værelser med bonuspoint eller firmaaftale eller for at annullere en reservation.
Adgangskodelinket er forkert eller ikke gyldigt længere
Venligst udfyld din e-mailadresse eller medlemsnummer samt adgangskode.
Vent venligst, dine oplysninger bliver tjekket.
Login mislykkedes. Tjek oplysningerne, og prøv igen.
Vi kan sende en ny adgangskode via e-mail eller SMS
Ugyldigt telefonnummer. Forsøg venligst igen.
Ugyldig email. Forsøg venligst igen.
Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.
Bookingkode skal angives
Din bookingkode er tilføjet.
Your session will be ended
Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.