Acceptér venligst cookies under dine browserindstillinger og prøv igen.
Quality Hotel Skifer
Planlægger du et forretningsbesøg i Oppdal, har vi alt, hvad du har brug for til et behageligt og produktivt besøg på Quality Hotel™ Skifer. Vi er placeret i hjertet af Opddal og er godt forbundet med Trondheim, den nærmeste lufthavn.
Med 176 komfortable værelser og 6 superudstyrede konferencelokaler med plads til op til 300 personer, kan vi nemt afholde dit forretningsevent, hvad end det er en uformel forsamling eller en stor konference.
Når du har fri, er der mange måder at geare ned på Quality Hotel Skifer. Nyd et solidt måltid i vores restaurant med åbent køkken og se vores kok kreere din smagfulde ret. Fra februar til april kan du nyde frokost i vores lobby og vælge fra et lækkert udvalg af sandwiches, lette snacks og kager. Har du brug for lidt zen-tid? Vores afslapningsområde med spabehandlinger, sauna og dampbad med udsigt over de smukke bjergsider vil bringe ro til dit indre. Vores placering i bykernen betyder, at du let kan udforske Oppdal by. Eftersom vi er lige ved siden af bjergtagende skiløjper, har du chancen for at blive bekendt med ski. Bagefter kan du tage til Skifer lounge og slappe af med et par drinks og få den sande ‘après-ski’ oplevelse. Eller hvis du har energi til overs kan du tjekke nogle af de lokale butikker og faciliteter ud.
På Quality Hotel Skifer nyder du godt af gratis WiFi overalt på hotellet. Vi tilbyder også gratis udendørsparkering på vores bagvedliggende parkeringsplads såvel som opladning af elektriske biler. Hver morgen serverer vi en lækker morgenmad med varme alternativer, müsli, friskbagt brød og salater.
Vores fleksible konferenceområder kan rumme op til 400 personer opdelt i adskillige lokaler og en privat konferencelobby. Fuldt udstyret med moderne faciliteter kan vi skræddersy dit møde eller din konference for at matche dine behov perfekt.
Farmand i vores Skifersallokaler har plads til op til 75 i klasseværelsesopsætning. Har du brug for mere? Kombiner de tre Skifersallokaler til en stor banketsal med plads til op til 240 personer ved runde borde, med en scene som praktisk fokuspunkt.
For et større event kan du tjekke vores tre Skifersal lokaler ud. De to mindre lokaler har hver plads til op til 60 personer og kan kombineres, hvis du har noget større i tankerne. Derudover får du masser af naturligt lys fra vores smukke omgivelser.
Vores mellemstore lokale, Storskrymten, kan rumme op til 30 personer. Dette lokale kan også transformeres i henhold til din foretrukne siddeplan, om det er klassisk klasseværelsesopsætning eller et rundt bord.
Vi tilbyder to små mødelokaler, som kan rumme op til 12 personer. Lokalerne kan indrettes efter dine behov og ønsker, og du kan vælge en siddeopsætning, der passer til dit event.
På Quality Hotel Skifer tilbyder vi opkvikkende kaffepauser med sandwiches, frugt, vafler, yoghurt og mere. Alle konferencegæster får gratis te, kaffe og isvand dagen igennem. Spørg os om vores lækre frokost- og middagsmenuer til dit event.
Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.
Som medlem får du vores bedste tilbud og hotelpriser.
Log ind for at se dine bookinger, for at booke værelser med bonuspoint eller firmaaftale eller for at annullere en reservation.
Adgangskodelinket er forkert eller ikke gyldigt længere
Venligst udfyld din e-mailadresse eller medlemsnummer samt adgangskode.
Vent venligst, dine oplysninger bliver tjekket.
Login mislykkedes. Tjek oplysningerne, og prøv igen.
Vi kan sende en ny adgangskode via e-mail eller SMS
Ugyldigt telefonnummer. Forsøg venligst igen.
Ugyldig email. Forsøg venligst igen.
Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.
Bookingkode skal angives
Din bookingkode er tilføjet.
Your session will be ended
Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.