Acceptér venligst cookies under dine browserindstillinger og prøv igen.
Quality Hotel Grand Larvik
Blot få skridt fra togstationen og færgen og kun 20 minutters kørsel fra Torp Sandefjord Lufthavn har Quality Hotel™ Grand Larvik den bedste placering til konferencer og forretningsmøder i Larvik på sydkysten af Norge.
I april 2022 åbner vi en helt ny konferenceafdeling. Vores største sal bliver næsten 300 kvm, og kan deles i to. Mindre bestyrelseslokaler, som er perfekte til bestyrelsesmøder, interviews, gruppeopgaver eller kreative samlinger. Vi har også store mødelokaler med plads til op mod 500 personer hver. Alle mødelokaler er udstyret med topmoderne udstyr, og vi tilrettelægger efter jeres behov.
Friskt + Farverigt = Fantastisk
Velkommen til Havmannen Restaurant! Start dagen med en morgenmadsbuffet - sørg for at smage vores hjemmelavede brød - og slå dig ned til frokost og middag à la carte. Vi anbefaler vores 6-retters smagsmenu! Om sommeren ønsker vi velkommen til vores bryggerestaurant, Pakkhuset - en af byens mest populære sommerrestauranter.
Fritid af god kvalitet er lige så vigtigt som en konference af høj kvalitet, så vi har masser af måder at slappe af på. Bliv ved med at brainstorme ideer eller få en sludder i vores hyggelige bar. Eller smut ud på vores udendørsterasse, hvis du også gerne vil nyde udsigten. Vores centrale placering betyder, at det er let at udforske området, når du har pause fra dine flipcharts. Find en souvenir til familien i Amfi Larvik Shoppingcenter. Eller kom midlertidigt på afveje i naturen med en løbetur gennem nærliggende Bøkeskogen, eller tag en slentretur langs sandstranden blot en kilometer væk. Hvis dine eventyr bringer dig længere væk (og hjem), er færgen til Danmark få minutter fra vores dør.
Med den uovertrufne placering ved vandet, den seneste teknologi og helt ny konferenceafdeling, er din konference allerede godt undervejs. Vores team af eksperter er klart til at hjælpe med detaljerne, så du kan koncentrere dig om dit arbejde.
Med udsigt over Larvik fjord – tilfælles med alle vores mødelokaler – og en kapacitet på 200 personer er hovedbanketsalen juvelen i vores krone. Projektorer og whiteboards betyder at også de bagerste kan følge med uden problemer.
Skal du holde et større event eller seminar? Vi har alt præsentationsudstyret klar og kan rumme publikum fra 30 til 100 i en af vores mellemstore lokaler, Borgestuen, Lillesalen, Banketsal 1, 2 og Møtesalen.
Ideelt til alt fra bestyrelsesmøder til brainstorming-sessioner er vores fire 8-personers mødelokaler intime, men de er desuden pakket med faciliteter. Projektorer, whiteboards og kontorartikler er standard og hjælper dig med at få budskabet igennem.
Vi giver dine gæster den rigtige start med en morgenmadsbuffet fuld af økologiske, hjemmelavede lækkerier efterfuldt af en sæsonbaseret menu til frokost og middag. I løbet af dagen kan gæsterne lade op med gratis kaffe, te, frugt, popcorn og is.
Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.
Som medlem får du vores bedste tilbud og hotelpriser.
Log ind for at se dine bookinger, for at booke værelser med bonuspoint eller firmaaftale eller for at annullere en reservation.
Adgangskodelinket er forkert eller ikke gyldigt længere
Venligst udfyld din e-mailadresse eller medlemsnummer samt adgangskode.
Vent venligst, dine oplysninger bliver tjekket.
Login mislykkedes. Tjek oplysningerne, og prøv igen.
Vi kan sende en ny adgangskode via e-mail eller SMS
Ugyldigt telefonnummer. Forsøg venligst igen.
Ugyldig email. Forsøg venligst igen.
Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.
Bookingkode skal angives
Din bookingkode er tilføjet.
Your session will be ended
Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.