Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel® Helsinki

The Clarion Meeting

Et moderne konferencehotel med haveudsigt i Helsinki

8 Store mødelokaler
6 Mindre mødelokaler
425 Hotelværelser
900 Stående deltagere
700 Siddende deltagere

Måske du kommer til Clarion Hotel Helsinki for det hypermoderne Makasiini konferencecenter og den gode beliggenhed. Men det er nok de luksuriøse spisemuligheder, udsigten og fritidsfaciliteterne, der vil gøre, at du forelsker dig i denne perle.

God afslapning er aldrig et problem her på vores hotel takket være vores opvarmede rooftoppool, sauna og træningscenter. Smæk fødderne op ved det hyggelige ildsted, eller arbejd med vores gratis WIFi i vores afslappede Clarion Living Room.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Med 13 mødelokaler i vores historiske, restaurerede varehus og 2 lokaler i vores Skybar på 16. etage med udsigt over byen, har vi alt til et sensationelt event. Dertil kommer vores Success Support team, som hjælper dig med at planlægge hver detalje.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi

Ekstra stor

700
670 ㎡
Ekstra stor
104
700
460
320
126
450
655

Eventhallen Bysa 1, 2 og 3 ligger på øverste etage. Med en egen scene, dansegulv og lydudstyr er mulighederne mange. Med et lydsystem i højeste klasse kan du til og med arrangere koncerter.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 104 personer
Bar 700 personer
Klasselokale 460 personer
Cabarét seating 320 personer
Hestesko 126 personer
Runde bord 450 personer
Biografopstilling 655 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Papir og kuglepenne
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Stor

145
145 ㎡
Stor
34
145
80
90
32
90
130

Skal du holde et kursus for 20 personer eller har du brug for en konferencesal med plads til 120 personer i biografopstilling. Vores store mødelokale har kapacitet for mange forskellige events. Fra begge etager er I tæt på vores terrasse mod havet.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 34 personer
Bar 145 personer
Klasselokale 80 personer
Cabarét seating 90 personer
Hestesko 32 personer
Runde bord 90 personer
Biografopstilling 130 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Papir og kuglepenne
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Mellem

60
80 ㎡
Mellem
26
60
36
28
24
40
60

Vores mellemstore mødelokaler finder I på både anden og øverste etage i vores konferencecenter Makasiini. Mødelokalerne passer perfekt til alt fra almindelige møder og workshops til forskellige aftenarrangementer og events.

Kapacitet

Så er det Ulappa, der passer! Lokalet passer for lige så godt for møder og workshops som til aftenarrangementer, og er udstyret med et bestyrelsesbord til 16 personer og cocktailbord. Ved mingel af maksimumkapaciteten 60 personer. 

Bestyrelseslokale 26 personer
Bar 60 personer
Klasselokale 36 personer
Cabarét seating 28 personer
Hestesko 24 personer
Runde bord 40 personer
Biografopstilling 60 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Airplay

Lille

14
40 ㎡
Lille
14

Mødelokalet Kraana har et fast bord i klassisk bestyrelsesrumsstil, som passer perfekt for grupper op til 14 personer. Via lobbyen udenfor mødelokalet har I adgang til vores store terrasse lige ved havet.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 14 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Airplay

Mad og drikke

Vi sørger for, at du får et energifyldt møde med vores standardpakke med morgenkaffe, frokostbuffet og eftermiddagssnack. Der er te og kaffe hele dagen samt isvand og lidt sødt. Spørg til vores opgraderingspakker og hør mere.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
    • Busparkering
    • Ladestation
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Popcorn og softice
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.20.005 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.