Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel® Copenhagen Airport

The Clarion Meeting​

Et førsteklasses konferencehotel nabo til Copenhagen Airport

8 Store mødelokaler
27 Mindre mødelokaler
383 Hotelværelser
2150 Stående deltagere
2150 Siddende deltagere

Kun 2 minutter fra Danmarks internationelle knudepunkt ligger Clarion Hotel Copenhagen Airport, som er det optimale sted for forretningsrejsende og besøgende konferencegæster, der ønsker at arbejde, hvile og overnatte under opholdet i København.

Udover et førsteklasses konferenceanlæg med en unik beliggenhed, som gør det muligt både at holde impulsmøder og konferencer over flere dage med deltagere fra hele verden, tilbyder vores hotel gastronomi i særklasse. 

Oplev vores nye konferencefaciliteter "The Hangar". Her er der plads til 2150 mennesker, 5 Cessna-fly eller 25 biler. Vi er fleksible og åbne over for dine arrangementer, og lokalet kan desuden inddeles i fem seperate dele. Hangaren er Nordeuropas største lufthavnskonferencecenter og passer perfekt til alt fra en stor biludstilling til en mere klassisk konference.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

33 lyse og fleksible konference- og mødelokaler er klar til at tage imod alt fra 4 til 2150 gæster. 14 af vores mødelokaler findes i Terminal 3, og er perfekte for effektive møder. Et team sørger for, at du får al tekniskt udstyr, du har brug for.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard

The Hangar

2150
2500 ㎡
Ekstra stor
1242
1304
1304
2150

Hvis du skal holde et stort event for mellem 400 og 2150 deltagere, så er The Hangar den perfekte løsning. Med ét stort, søjlefrit rum er det kun fantasien, der sætter grænser.

Kapacitet

I vores kongressal The Hangar er der plads til 2150 mennesker, 5 Cessna-fly eller 25 biler – så som du kan se, er vi fleksible og åbne over for muligheder. Lokalet kan desuden inddeles i fem dele. The Hangar er Nordeuropas største lufthavnskonferencecenter og passer perfekt til alt fra en stor biludstilling til en mere klassisk konference med mange internationale gæster.

Klasselokale 1242 personer
Cabarét seating 1304 personer
Runde bord 1304 personer
Biografopstilling 2150 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Ekstra stor

500
400 ㎡
Ekstra stor
500
250
248
80
280
500

Vores konferencelokale Ellehammer har kapacitet til op til 420 deltagere og er perfekt til større konferencer og messer. Rummet kan deles op i to lokaler, som hver kan rumme 168 personer.

Kapacitet

Område for mingel 500 personer
Klasselokale 250 personer
Cabarét seating 248 personer
Hestesko 80 personer
Runde bord 280 personer
Biografopstilling 500 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Stor

110
107 ㎡
Stor
35
110
60
55
50
80
90

For større præsentationer og konferencer, kan du vælge mellem Balder, Thor, Tyr og Cassiopeia – vores konferencelokaler med plads til 60-110 personer. Lokalet Balder kan deles op i mindre lokaler.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 35 personer
Bar 110 personer
Klasselokale 60 personer
Cabarét seating 55 personer
Hestesko 50 personer
Runde bord 80 personer
Biografopstilling 90 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Airplay

Lille

10
26 ㎡
Lille
10

Vores mindste mødelokale kan rumme 2-10 gæster; med andre ord perfekt til f.eks. mindre møder one-to-one, jobsamtaler eller bestyrelsesmøder.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Mikrofon
TV-skærm
Airplay

Mellem

50
55 ㎡
Mellem
18
50
28
25
21
40
50

Vores mellemstore lokaler Hermod, Odin, Skadi, Orion og Pegasus er udmærkede for seminarer og workshops. Orion og Pegasus kan desuden deles op, hvis det behøves. Kapacitet på mellem 18 og 50 personer, og vi sørger for at alt udstyret er i orden.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 18 personer
Område for mingel 50 personer
Klasselokale 28 personer
Cabarét seating 25 personer
Hestesko 21 personer
Runde bord 40 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Airplay

Mad og drikke

Vores dygtige kokke sørger gerne for forplejning, der holder energien oppe i løbet af dagen eller sætter prikken over i’et om aftenen. Vi bruger råvarer af høj kvalitet og tilpasser menuen til sæsonen. Besøg også The Social Bar & Bistro på hotellet.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Spa
  • Taxaservice
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
    • Sauna
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
    • Konferencecenter
3.2.19.001 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.