Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Quality Hotel Globe

Møde hos os

Et af Stockholms største konferencehoteller

5 Store mødelokaler
13 Mindre mødelokaler
527 Hotelværelser
1000 Stående deltagere
400 Siddende deltagere

Quality Hotel™ Globe er skræddersyet til store events. Vores 18 erhvervslokaler, inklusive en 400-kapacitets sal, kan rumme konferencer med op til 1400 delegerede. Bare 10 minutter væk fra Stockholms hovedbanegård og 45 minutter fra Arlanda Lufthavn.

Start dagen med vores morgenbuffet eller konferencekaffe, og kom så tilbage til frokost eller middag. Tag måske en pause fra skemaet og besøg The Social for at netværke og sludre lidt over bistroretter med et moderne twist eller kig ind i vores bar, hvor du kan nyde en eftermiddagskaffe eller klassiske cocktails og snacks. For lidt afveksling fra seminarer og møder kan du besøge vores fitnesscenter, som ligger i indgangsetagen, vi har alt fra løbebånd, motionscykler og frivægte, og selvfølgelig er det åbent 24 timer i døgnet, så det passer til din træning. I hjertet af Stockholms underholdningsdistrikt kan du se stjernespækkede koncerter og sportsbegivenheder i Avicii Arena, Annexet, Hovet eller Tele2 Arena, eller hop på metroen, kun tre minutter fra hotellet, ind til det centrale Stockholm.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Vær vært for en stor konference med 1400 gæster eller lej et mødelokale til dit team – vores 18 fleksible erhvervslokaler kan klare det hele. Vi anviser dig en dedikeret projektleder, som hjælper dig med planlægningen af hver eneste detalje.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi

Ekstra stor

400
390 ㎡
Ekstra stor
400
308
156
260
400

Når du vil lave en ekstra stor bekendtgørelse, har vi plads til det. Byd ind til en banket i Galaxen, som klarer 392 gæster i langbord eller Stjärnrummet, som tager 250 gæster i langbord.

Kapacitet

Aula/auditorium 400 personer
Klasselokale 308 personer
Cabarét seating 156 personer
Runde bord 260 personer
Biografopstilling 400 personer

Udstyr

PC projektor
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Airplay
Naturligt lys / dagslys
TV-skærm

Stor

100
130 ㎡
Stor
24
72
60
34
100
100
72

Til større seminarer, workshops og foredrag er vores mellemstore lokaler ideelle med plads til mellem 56-200 personer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 24 personer
Klasselokale 72 personer
Cabarét seating 60 personer
Hestesko 34 personer
Runde bord 100 personer
Biografopstilling 100 personer
Islands 72 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Airplay
Teleslynge
TV-skærm

Mellem

50
63 ㎡
Mellem
20
30
20
50
20

Vores mellemstore konferencelokaler varierer i kapacitet fra 12 - 50 personer, med fleksibel stoleplacering, der passer til dit arrangement.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 30 personer
Hestesko 20 personer
Biografopstilling 50 personer
Islands 20 personer

Udstyr

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Airplay
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
TV-skærm

Lille

8
14 ㎡
Lille
8

Vores mindste lokaler er perfekte til et mindre møde. Lokalerne kan rumme 8-12 personer i bestyrelsessæder og egner sig godt til en videokonference.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 8 personer

Udstyr

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge

Mad og drikke

Vi serverer sunde buffeter til morgenmad og frokost med sæsonprægede, økologiske råvarer og vores team kan planlægge en skræddersyet middagsmenu. Imellem konferencemøderne holder vi gæsterne glade med te, kaffe, frugt, popcorn og is.

Kaffe & te
Popcorn og softice
Sunde snacks
Bar

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Ladestation
  • Parkering
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Transferbus
  • Træningslokale
    • Vaskeservice
    • Indendørs pool
    • Roomservice
    • Spa
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Airplay
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.20.005 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.