Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel® Sign

The Clarion Meeting

Superelegant designhotel med rooftop pool midt i Stockholm.

7 Store mødelokaler
6 Mindre mødelokaler
558 Hotelværelser
650 Stående deltagere
600 Siddende deltagere

Forretningsrejsende flokkes altid i og omkring Stockholms største konferencehotel. Men det er det fede granit- og glasdesign, gratis WiFi, rooftop pool og overvældende udsigt och passioneret service der gør, at de forelsker sig i Clarion Hotel Sign.

Tag en pause fra det hele i vores luksuriøse spaområde på 18. etage. Foruden en tur i poolen, kan du nyde godt saunaen, få en lækker behandling eller nyde den gode udsigt til dig (med en drink) fra terrassen. Der er også træningscenter på 2. etage.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Som Stockholms største hotel kan vi tilbyde inspirerende omgivelser til alt fra en-til-en interviews til de største udstillinger. Nogle af vores mødesteder kan prale af fantastisk lys og udsigt fra glasvæggen, der vender mod Norra Bantorget pladsen.

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne

Ekstra stor

600
600 ㎡
Ekstra stor
450
315
450
600

Når kun det største er godt nok, bør du booke vores huleagtige festsal. Det 600 kvm store område kan rumme 700 personer i teateropstilling, så det er perfekt til store hovedtalere, udstillinger og gallamiddag.

Kapacitet

Klasselokale 450 personer
Cabarét seating 315 personer
Runde bord 450 personer
Biografopstilling 600 personer

Udstyr

PC projektor
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Naturligt lys / dagslys
Airplay

Stor

220
225 ㎡
Stor
150
105
150
220

Dette er mulighedernes lokale. Her kan man have de fleste møder samtidigt som det kan - hurtigt og enkelt - forvandles til et lokale passende til en gallamiddag. Med store vinduer mod Norra Bantorget er dette lokale en favorit.

Kapacitet

Klasselokale 150 personer
Cabarét seating 105 personer
Runde bord 150 personer
Biografopstilling 220 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mellem

40
46 ㎡
Mellem
20
26
21
20
30
40

For interviews or board meetings. Naturally, they're all equipped with the latest presentation technology.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 26 personer
Cabarét seating 21 personer
Hestesko 20 personer
Runde bord 30 personer
Biografopstilling 40 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Vælg en fuldt skræddersyet pakke af konferenceforfriskninger med tre niveauer (Basic, Some Extra og Let's Go Crazy!) af morgenkaffe, aftenmåltider og alt det ind imellem. Vi sørger for konstant te og kaffe, så alle gæsterne kan holde koncentrationen!

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Spa
  • Taxaservice
  • Træningslokale
    • Busparkering
    • Ladestation
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
  • Mikrofon
    • Naturligt lys / dagslys
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.19.001 25
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.