Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

At Six

Møde hos os

Et elegant Stockholm-hotel med barer, resturanter og eventlokaler

3 Store mødelokaler
5 Mindre mødelokaler
343 Hotelværelser
0 Stående deltagere
300 Siddende deltagere

Som en del af Stockholms nye mødested, Brunkebergstorg 6, og bare ti minutter fra hovedbanegården, er At Six hotellet ideelt til networking og til at møde ny kontakter. Eller du kan slappe af i designersofaer og arbejde igennem på vores gratis WiFi.

Vores moderne interiører slår tonen an til kreative møder, med deres kombination af samtidskunst, svensk håndværk og Brit cool lavet af det prisvindende Universal Design Studio. Vores eventarena kan rumme op til 850 gæster.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

På Six handler alt om kreativitet og at bringe mennesker sammen, så vi har rigtig givet los i vores eventlokaler. Der er ti konferencerum i alt, med 850 personer som maks-kapacitet. Fra produktlanceringer til filmscreeninger er vi dækket godt ind.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi

Ekstra stor

300
390 ㎡
Ekstra stor
100
200
72
300
300

Er du vært for en produktudstilling, en stor projektlancering eller en hovedtale? Så prøv vores eventarena der rummer op til 850 personer. Det fleksible rum kan deles op i to til et 500-kapacitets og et 250-kapacitets rum.

Kapacitet

Klasselokale 100 personer
Cabarét seating 200 personer
Hestesko 72 personer
Runde bord 300 personer
Biografopstilling 300 personer

Udstyr

Wi-Fi
PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Stor

76
80 ㎡
Stor
12
30
16
76

Til større præsentationer, uddannelsesevents eller workshops kan du prøve vores mellemstore rum, 55-kapacitets Studio 3 og Studio 6 som kan rumme 90 personer. Tilpas rummet i bestyrelsesmøde-, hestesko-, klasseværelse- eller teatersædestil.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Klasselokale 30 personer
Hestesko 16 personer
Biografopstilling 76 personer

Udstyr

Wi-Fi
PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mellem

44
56 ㎡
Mellem
12
16
12
44

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Klasselokale 16 personer
Hestesko 12 personer
Biografopstilling 44 personer

Udstyr

Wi-Fi
PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Lille

10
21 ㎡
Lille
10

Vores fire små studio-rum passer til mellem otte og 12 personer, så de er perfekte til interviews, bestyrelsesmøder eller brainstorming-seancer. Vi har også et dedikeret Podcast Studio der er udstyret med transmissions-faciliteter.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

Wi-Fi
PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Vores Social Café tilbyder mad og drikke der booster din energi og kreativitet. Fra sæsonens supper og glutenfri sandwiches til juice, matcha og kombucha te, det hele kan leveres til møderummene, så du kan holde arbejdet kørende.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Sauna
  • Spa
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Busparkering
  • Indendørs pool
    • Ladestation
    • Roomservice
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Papir og kuglepenne
    • Projektorskærm / -lærred
    • TV-skærm
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.20.005 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.