Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Quality Hotel Grand, Kristianstad

Møde hos os

Førsteklasses hotelplacering midt i den historiske by Kristianstad

3 Store mødelokaler
5 Mindre mødelokaler
137 Hotelværelser
150 Stående deltagere
110 Siddende deltagere

Quality Hotel™ Grand, Kristianstad ligger 20 minutter fra lufthavnen og få skridt fra hovedbanegården. Dette konferencevenlige hotel inkluderer en række forretningsfaciliteter såsom fleksible mødelokaler og gratis WiFi.

Efter en travl dag med networking og idéudvikling kan du geare ned – eller fortsætte med at sludre – i vores restaurant The Social. Vores kulinære tryllekunstnere vil imponere dig med moderne fortolkninger af klassiske retter.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Fra intime rum til møder, i store haller for keynote-taler, er vores 8 alsidige businesslokaliteter klar til næsten ethvert event. Vi har et team af eksperter klart til at sørge for, at alting forløber glat, så du kan koncentrere dig om at arbejde.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard

Stor

120
160 ㎡
Stor
78
96
34
96
120

Din keynote-tale, forelæsning eller konference bliver et sikkert hit i en af vores mere rummelige lokaler, Döbeln, Ankarcrona og Översten. Med plads til 80 til 110 personer kan de også tilpasses til at rumme gallamiddage og fester.

Kapacitet

Klasselokale 78 personer
Cabarét seating 96 personer
Hestesko 34 personer
Runde bord 96 personer
Biografopstilling 120 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Mellem

35
49 ㎡
Mellem
14
25
18
20
35

Planlægger du seminar, workshop eller en mindre præsentation? Prøv vores mellemstore rum, Sjöcrona og Romann, som har plads til 14 og 35 personer. Disse alsidige lokaler kan indrettes i klasseværelses-, hestesko- eller biografstil.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 14 personer
Klasselokale 25 personer
Hestesko 18 personer
Runde bord 20 personer
Biografopstilling 35 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Airplay

Lille

10
20 ㎡
Lille
10

Book dit mindre møde eller interviews i et af vores tre bestyrelseslokaler, alle med plads til 10. Som alle vores lokaler har de whiteboard, projektor og kontorartikler, så du med lethed kan indfange alles ideer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Airplay

Mad og drikke

Vi holder dine gæster forfriskede og fulde af energi dagen lang med gratis drinks og snacks inklusive te, kaffe, frugt, popcorn og softice. For noget med lidt mere bund tilbyder vi frokostbuffeter med suppe, en salatbar og hjemmebagt brød.

Kaffe & te
Popcorn og softice
Sunde snacks
Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
    • Busparkering
    • Indendørs pool
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
  • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Seminar
    • Bryllup
    • Produktlancering
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Egen tekniker
  • Justerbar værelsesstørrelse
    • Konferencecenter
3.2.19.001 26
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.