Vi ønsker dig hjertelig velkommen til Clarion Collection Hotel Grand Olav. Her har vi samlet svarene på de oftest stillede spørgsmål fra vores gæster. Skulle du have andre spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.
Renovering af hotellet
I perioden 28. oktober 2024 til 31. januar 2025 renoverer vi hotellets første sal. Det omfatter lobbyen, spisesalen, receptionsområdet og mødelokalerne. Man vil kunne opleve lidt støj og visse forstyrrelse i denne periode, men vi gør vores bedste for at gøre din hoteloplevelse så behagelig som muligt.
Parkering
Under hotellet finder du en offentlig parkeringskælder kaldet Olavskvartalet P-hus. Her kan du parkere, hvis der er ledig kapacitet, og der er direkte adgang til hotellet via en elevator. Indgangen til parkeringshuset er mellem Fjordgata 1 og Fjordgata 3. Det er ikke muligt at forudbestille pladser, og al betaling sker direkte til parkeringskælderen. Andre parkeringshuse i nærheden er Trondheim S P-hus og Ola Brun Parkeringshus.
Kontantfrit hotel
Clarion Collection Hotel Grand Olav er et kontantfrit hotel. For os, der arbejder på hotellet, giver det en mere sikker arbejdsplads, da det mindsker risikoen for røveri og modvirker kriminalitet. Så får vi mere tid til vores gæster. For gæster og besøgende giver det en tryghed gennem en hurtig og sikker betaling. VI tager imod alle sædvanlige betalings- og kreditkort. Kontakt os, hvis du har spørgsmål.
Opgradering
Skulle du få lyst til lidt ekstra plads på dit værelse, har vi fordelagtige opgraderingsmuligheder. Vi opkræver her et lille gebyr. Tag en snak med os i receptionen og hør nærmere om dine forskellige muligheder.
Bagageopbevaring
Vi har mulighed for at opbevare din bagage før check-in og efter check-out. Opbevaringsrummet er forsynet med en elektronisk lås, der styres fra receptionen.
Frit tilgængeligt WiFi
Alle vores værelser og fællesarealer har trådløst internet, der er frit tilgængeligt for vores gæster. Kom forbi receptionen for at få login-informationen.
Sen check-out
Hvis vi har ledige pladser, kan du gøre brug af vores service sen check-out. Kontakt receptionen for mere information om denne service.
Glemte sager
Vi gemmer glemte sager, så tag gerne kontakt til vores reception, hvis du mangler noget.
Ferielukket
i holder lukket i visse ferieperioder. Kontakt os gerne for mere information.