Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Quality Hotel Fredrikstad

Møde hos os

Sofistikeret og indbydende hotel i centrum af Fredrikstad

4 Store mødelokaler
11 Mindre mødelokaler
172 Hotelværelser
300 Stående deltagere
200 Siddende deltagere

Det centralt beliggende Quality Hotel™ Fredrikstad ligger kun 5 minutters gang fra busterminalen - hvor du kan tage lufthavnsbussen til både Oslo Lufthavn, Gardermoen og Oslo centrum - og 10 minutters gang fra togstationen.

Vores kombination af slående skandinavisk indretning og bekvemme faciliteter gør os til et indbydende og sofistikeret miljø til din virksomhedsbegivenhed. Vi har 14 mødelokaler med en kapacitet på 450 personer, alle udstyret med den nyeste teknologi.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Vi har 14 moderne lokaler, der rummer op til 450 personer og kan skræddersy faciliteterne til at passe perfekt til dine behov. Vi tilbyder også en bred vifte af spændende og mindeværdige team-aktiviteter med vores partnere SYD:VENT på Oslo fjorden.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard

Ekstra stor

300
263 ㎡
Ekstra stor
36
84
168
300

Vores største lokale er festsalen, som kan rumme 250 gæster. Det har al den nyeste teknologi og kan opdeles i tre separate lokaler - hvilket gør det til det perfekte område for en alsidig konference eller begivenhed, der kræver flere afdelinger.

Kapacitet

Hvis du har brug for det, kan vi give adgang til Den Blå Grotte kulturcenter ved siden af. Centret har plads til op til 500 personer og er ideel til større virksomhedsbegivenheder og banketter, der kan kræve lidt ekstra plads.

Bestyrelseslokale 36 personer
Hestesko 84 personer
Runde bord 168 personer
Biografopstilling 300 personer

Udstyr

Wi-Fi
PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Stor

60
100 ㎡
Stor
22
26
50
60

Vores andre rum kan kombineres så de passer til en bred vifte af events og rummer fra 80 til 280. Faciliteterne inkluderer projektor, whiteboard, notesblokke, kuglepenne og gratis WiFi med mulighed for at installere din egen teknologi eller tekniker.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 22 personer
Hestesko 26 personer
Runde bord 50 personer
Biografopstilling 60 personer

Udstyr

Wi-Fi
PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mellem

32
50 ㎡
Mellem
16
24
16
30
32

Vores mellemstore mødelokaler passer perfekt til de små og mellemstore aften- og dagsmøder. Der er plads til op til 24 personer i klasseværelsesopsætning, og lokalerne egner sig godt til U-bord og bestyrelsesopsætning.

Kapacitet

Du har adgang til projektor, lærred, whiteboard og flipover. 

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 24 personer
Hestesko 16 personer
Runde bord 30 personer
Biografopstilling 32 personer

Udstyr

Wi-Fi
PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Lille

8
35 ㎡
Lille
8

Vores mindste mødelokaler passer som grupperum, og til de små bestyrelsesmøder. Bestyrelsesopsætning er mest normalt for disse lokaler, som kan rumme op til 8 personer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 8 personer

Udstyr

Wi-Fi
PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Vi er stolte af at bruge lokalt producerede og miljøvenlige råvarer i vores mad. Vågn op til en lækker morgenbuffet, nyd godt af gratis te og kaffe hele dagen og vælg mellem en to- eller tre-retters konferencemenu.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Ladestation
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Indendørs pool
  • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
    • Airplay
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Projektledere / kontaktperson
  • Konferencecenter
    • Konferencelounge
3.2.20.005 25
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.