Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Tollboden

Møde hos os

Et roligt og fredeligt hotel i det smukke Drammen

1 Store mødelokaler
6 Mindre mødelokaler
140 Hotelværelser
70 Stående deltagere
70 Siddende deltagere

Her på Clarion Collection Hotel Tollboden forstår vi vigtigheden af balance. Vores hotel tilbyder en rolig oase i midten af Drammen, hvor du kan arbejde hårdt med vores gold-standard konferencefaciliteter og bagefter afslappe med stil.

Beliggende i en smuk gammel bygning fra 1600-tallet. Clarion Collection Hotel® Tollboden er et uvurderligt stykke lokalhistorie. Vores interiør er smagfuldt indrettet med kunst og lokale kunstnere er med til at genfortælle byens historie.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Hvis du leder efter professionel inspiration, er du kommet til det rette sted. Vores syv konferencelokaler har plads til mellem 8-70 gæster. De kommer alle fuldt udstyret med projektor, TV, lydsystem, DVD-afspiller og meget mere.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard

Stor

70
117 ㎡
Stor
44
55
45
35
70

Vores største konferencelokale, Gyldenløve, har plads til 70 gæster i biografopsætning. Vi kan omdanne det med plads til 55 personer i klasseværelsesopsætning, 40 i hestesko eller 50 i banketopsætning. Charmerende lokale på 3. sal med masser af sjæl.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 44 personer
Klasselokale 55 personer
Hestesko 45 personer
Runde bord 35 personer
Biografopstilling 70 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Flipover
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mellem

50
67 ㎡
Mellem
26
35
26
50

Desilitern, vores andetstørste rum, har plads til 50 personer i biografopsætning. Ligesom Gyldenløve kan rummet omdannes efter dine behov. Det har plads til 26 i hesteskos- eller bestyrelsesmødeopsætning, eller 35 i klasseværelsesopsætning.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 26 personer
Klasselokale 35 personer
Hestesko 26 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Teleslynge
Videokonference
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Lille

10
10 ㎡
Lille
10

Hos os kan du finde et intimt mødelokale, der vil gøre dit lille møde til en succes. Knoff og Daniel har hver især plads til 10 personer i bestyrelsesmødeopsætning, mens GR1 og GR2 hver især har plads til 8 bestyrelsesmødeopsætning.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
Videokonference
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Start dagen med vores lækre morgenmadsbuffet. Vi tilbyder også gratis eftermiddagsforfriskninger, som vil holde din energi oppe resten af dagen. Vores aftensmåltid er en lækker suppe, salat og hovedret med varierede lokale og internationale retter.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Ladestation
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
    • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • TV-skærm
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
  • Konference
  • Kursus
    • Lille møde
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Banketmiddag
    • Bryllup
    • Kick-off
    • Messe
Konferenceløsninger
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencecenter
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
  • Justerbar værelsesstørrelse
    • Konferencelounge
3.2.20.005 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.