Velkommen til os på Clarion Hotel Helsinki! Har du spørgsmål angående dit besøg hos os? Vi håber, du finder svaret her:
Kan jag parkere ved hotellet?
Der er indendørs parkering i gåafstand, ca. 450 meter, fra Clarion Hotel Helsinki. Garagen hedder Rokkiparkki, og adressen er Välimerenkatu 12. Du skal blot downloade EasyPark-appen inden parkering og betale via applikationen. Læs mere om EasyPark her (SE).
Indgår morgenmad? Kan jeg få morgenmad, selv hvis jeg checker ud tidligt?
Morgenmaden indgår altid i værelsesprisen. Vi tilbyder en stor morgenmadsbuffet, som er både lækker, sund og mættende, med mange økologiske valgmuligheder. En rigtig hotelmorgenmad, helt enkelt. Skal du checke ud inden morgenbuffeten åbner, så giv os besked i receptionen.
Er der træningsfaciliteter, pool og sauna på hotellet? Koster det noget?
På Clarion Hotel Helsinki har du adgang til et topmoderne træningscenter, så du kan holde dig i form, selv når du er på farten. Vil du svede lidt ekstra, har vi en skøn sauna - og gå ikke glip af en svømmetur i vores enestående tagpool med forbløffende udsigt over Helsinki. Indgang til træningscenter, sauna og pool indgår for alle hotelgæster.
Er der en aldersgrænse for at bo på hotellerne?
Ja. Mindreårige (børn under 18 år) må ikke checke ind og/eller overnatte alene uden forældrer/værge/annan myndig person.
Er der et bagagerum?
Vi tilbyder et bagagerum for opbevaring af bagage inden og efter opholdet.
Er der WiFi? / Koster WiFi noget?
Som gæst hos os har du adgang til gratis WiFi på hele hotellet. Kodeord får du ved indcheckning. En gæstecomputer med mulighed for at printe ud findes også.
Er der Chromecast på hotelværelserne?
Ja, vi har Chromecast til streaming i alle vores værelseskategorier.
Hvis jeg har glemt tandbørste, tandpasta, eller noget andet?
Fik du ikke alt med, da du pakkede? Intet problem - i receptionen har vi det meste, du kan få brug for; tandbørste, tandpasta, barberskraber, barberskum, shampoo, balsam, hudlotion, skocreme og sykit. Savner du noget, vi ikke har på lager? Vi kan hjælpe dig med indkøbet, hvis du vil.
Kan jag opgradere mit værelse?
Fejrer du noget særligt, eller ønsker du blot at forkæle dig selv med et luksuriøst ophold? Kontakt os, så vi kan hjælpe dig med en opgradering af værelset.
Hvad indebærer besøgspolitikken?
Vi forstår vigtigheden af en god nats søvn, så vi bestræber os på at sikre ro, især om natten. Derfor slutter vores besøgstid kl. 22.00, hvorefter kun gæster med en reservation har lov til at opholde sig på hotelværelserne.
Dyrevenlige værelser, roomservice og flere servicetilbud…
…kan du læse mere om under Servicetilbud!