Komplette medlemsvilkår
1. Medlemskab/Generelle vilkår
1.1 En opsigelse af medlemskabet, uafhængig af anledning, indebærer, at alle optjente bonuspoint eller Spenn fra Strawberry slettes fraDisse medlemsvilkår gælder for alle medlemmer fra og med 19. november 2024. De erstatter samtidig alle de tidligere gældende vilkår.
1.2 Medlemskabet i Strawberry indgår som del af Nordic Choice Commercial Services AS (Strawberry), org. nr. 968 819 372. Medlemsvilkårene er en aftale mellem medlemmerne og Strawberry.
1.3 Medlemskabet er personligt, og det kan kun bevilges til personer, der er fyldt 18 år. Medlemskabet med sine fordele kan udelukkende benyttes af medlemmerne.
1.4 Medlemskabet bekræftes via sms og/eller e-mail. Ethvert medlem får et unikt medlemsnummer. Dette er synligt, når man er logget ind på hjemmesiden eller appen.
1.5 Medlemmet er ansvarligt for at angive sit medlemskab på hotellerne eller hos partnerne for at tage del af bonuspoint og/eller Spenn og fordelene.
1.6 Strawberry forbeholder sig retten til at udelukke et medlem fra medlemsprogrammet og fjerne point og/eller Spenn, der er optjent inden for Strawberrys medlemsprogram. Dette kan f.eks. ske i tilfælde af misbrug af medlemskab, point, Spenn og fordele i strid med gældende vilkår, eller ved kriminel, uetisk eller umoralsk handling eller ved respektløs eller uønsket opførsel mod hotel, medarbejdere eller partnere. Listen er ikke udtømmende.
1.7 Medlemmer er ansvarlige for at informere arbejdsgiveren på forhånd og få dennes godkendelse ved behov, når medlemmet regner med at optjene bonuspoint og/eller Spenn, der baseres på forbrug, som betales af arbejdsgiveren. Strawberry kan under ingen omstændigheder holdes ansvarlig, hvis medlemmer ikke informerer og/eller ikke indhenter forudgående samtykke fra arbejdsgiveren. Medlemmer anbefales generelt at få arbejdsgiverens samtykke inden anvendelsen af bonuspoint eller Spenn.
1.8 Bliver bonuspointene eller Spenn optjent i arbejdsmæssig regi og anvendes de til individuelle formål, kan det få visse skattemæssige konsekvenser i både Sverige, Norge, Finland og Danmark. Medlemmerne er derfor forpligtet til at informere arbejdsgiveren samt de relevante myndigheder om dette og betale alle de gældende skatter og afgifter som følge af anvendelsen af bonuspoint. Strawberry frasiger sig al ansvar for skatter og skattegæld, der opstår som følge heraf.
1.9 Medlemskabet kan ikke overdrages til en anden person.
1.10 Strawberry forbeholder sig retten til at afvikle medlemskabsprogrammet med seks måneders varsel til medlemmerne. Dette varsel kan enten fremgå af en e-mail, sms eller via en offentliggørelse på hjemmesiden.
1.11 Skulle medlemskabsprogrammet blive afviklet grundet den gældende lovgivning i et af landene, en retsafgørelse eller som følge af et forbud fra de offentlige myndigheder, kan Strawberry ikke drages til ansvar for et eventuelt tab, som en sådan afslutning kan medføre for det enkelte medlem. Strawberry vil på bedste vis forsøge at give hvert medlem besked hurtigst muligt, hvis ovennævnte skulle indtræffe. Punkt 1.10 ovenfor gælder ikke ved afvikling i henhold til denne bestemmelse.
1.12 Medlemmer kan til enhver tid afslutte deres medlemskab. Denne opsigelse skal ske gennem en skriftligt forespørgsel til:
Digitalt: | Via Min side på Strawberrys webside |
E-mail: | booking@strawberry.no |
Brev: | Strawberry Customer Service |
Postboks 2454 | |
NO-0201 Oslo, Norway |
Opsigelsen træder øjeblikkeligt i kraft fra den dato, hvor Strawberry modtager meddelelsen om opsigelsen.
1.13 En opsigelse af medlemskabet, uafhængig af anledning, indebærer, at alle optjente bonuspoint eller Spenn fra Strawberry slettes fra medlemmets konto. Medlemmet kan ikke længere udnytte de optjente bonuspoint eller Spenn hos Strawberry. Se kravet på aktivt medlemskab i afsnit 5.
1.14 Strawberry forbeholder sig retten til, uden forudgående advarsel til hvert enkelt medlem, at ændre medlemsvilkårene. Sådanne ændringer publiceres på hjemmesiden og træder i kraft 14 dage efter at ændringen publiceres, hvis ikke andet angives. Medlemmerne bærer selv ansvaret for at holde sig opdateret i forhold til eventuelle ændringer i vilkårene.
1.15 Når der bliver lavet ændringer i medlemsvilkårene, som kræver samtykke eller godkendelser ifølge loven, vil Strawberry bede medlemmerne om samtykke eller godkendelse. For medlemmer, som ikke giver samtykke eller godkender de nye vilkår, forbeholder Strawberry sig retten til at afslutte medlemskabet. Medlemmerne kan opsige aftalen om medlemskab, hvis denne ikke ønsker at være bundet af ændrede vilkår.
2. Medlemskommunikation, samtykke og behandling af personoplysninger
2.1 Strawberry behandler de personoplysninger, der er nødvendige for at de eller deltagende partnere og underleverandører skal kunne opfylde aftalen gældende for levering af medlemskabets indhold samt levere relevante tilbud og kommunikation. Nærmere information om behandling af personoplysninger, formål, retsgrundlag, oversigt over underleverandører, ret til indsigt, korrigering eller sletning findes i “Generelle vilkår og privatlivspolitik”.
2.2 Ved undertegnelse af medlemskab bedes medlemmerne om at samtykke til at tage imod information og tilbud fra Strawberry om virksomhedens og deltagende partneres produkter. Medlemmerne skal give samtykke til at modtage dette via e-mail, telefon, sms og andre digitale kanaler for at kunne gå med i programmet, men kan derefter til enhver tid ændre sit samtykke.
2.3 Medlemmer, som har givet samtykke, kan, baseret på tidligere køb samt information som medlemmet har angivet, modtage information og tilbud fra Strawberry eller deltagende partners. Dermed kan medlemskabet give en bedre oplevelse til den, der har givet samtykke.
2.4 Medlemmernes samtykke er frivilligt og hele eller dele af samtykket kan til enhver tid ændres. Samtykket administreres på Min side, som nås ved at logge ind i app eller hjemmesiden. Alternativt kan medlemmerne ændre samtykke ved at kontakte kundeservice.
3. Spenn/Bonuspoint
3.1 Spenn
3.1.1 Spenn er den nye type point. Fra 19. november 2024 erstatter denne type point alle tidligere versioner af point, som kan optjenes af medlemmer i Strawberry.
3.1.2 Som medlem i Strawberry optjener man Spenn på kvalificerende køb. Det er ikke muligt at være medlem uden at optjene Spenn.
3.1.3 Kontoadministrator for Spenn er Spenn Group AS (org.nr. 932435888). De er ansvarlige for konto, valutahåndtering, transaktionsoversigt samt saldo for Spenn for hver enkelt medlem hos Strawberry. Følgende vilkår hos Spenn gæller, indtil et medlem hos Strawberry eventuelt vælger at oprette en konto hos Spenn. Spenn Vilkår & betingelser og Privatlivspolitik.
3.1.4 Spenn Group får automatisk adgang til oplysninger om medlemmer og købstransaktioner for alle Strawberry-medlemmer. Dette er for at de skal kunne administrere Spenn på vegne af Strawberry samt udføre dataanalyse og profilering og derigennem kunne forbedre Strawberrys tilbud og personalisering.
3.1.5 Gyldighedsperioden for Spenn fremgår af vilkårene hos Spenn Group.
3.1.6 Strawberry har ret til uden varsel at slette Spenn, der er sat ind/optjent på kontoen ved en fejl.
3.2 Strawberry bonuspoint
3.2.1 Strawberry bonuspoint udfases og kan ikke længere optjenes eller efterregistreres efter 18. november 2024. Alle efterregistreringer fra 19. november 2024 foretages i Spenn.
3.2.2 Gyldighedsperioden for Strawberry bonuspoint ændres til at gælde indtil senest 31. december 2025, uanset hvornår pointene er optjent.
3.2.3 Strawberry bonuspoint er gyldige i højst tre år (36 måneder), og dette gælder fra den måned, hvor de blev optjent, dog ikke længere end til den 31. december 2025. Herefter forfalder bonuspointene helt automatisk, hvorfor de ikke længere kan anvendes. Ved bonusudbetaling anvendes de ældste, gyldige bonuspoint først.
3.2.4 Strawberry bonuspoint er personlige og kan derfor hverken kombineres med andre medlemmers bonuspoint eller indløses til kontanter.
3.2.5 Strawberry har ret til uden varsel at slette point, der er sat ind/optjent ved en fejl.
4. Optjening af Spenn
4.1 Kun det enkelte medlems eget ophold/forbrug giver ret til at optjene Spenn.
4.2 Det overnattende medlem optjener Spenn for sin egen overnatning, uanset hvem der betaler for overnatningen. Et medlem kan ikke optjene Spenn for en anden persons overnatning (Spenn giver dog mulighed for, at brugere kan samle Spenn sammen, Spenn together).
4.3 Antal Spenn, der optjenes ved ophold/forbrug på Strawberry hoteller, er baseret på medlemmets registrerede valuta hos Spenn Group og det betalte beløb i lokal valuta hos Strawberry.
4.3.1 For overnatninger er grundreglen for optjening af Spenn, at du indtjener 3 Spenn pr. 10 kr/1 € (30 % Spenn på beløbet) for værelse og morgenmad, som er inkluderet i priskoden. Ved specialpriser kan andre beregninger gælde.
4.3.2 Spenn boosters pr. niveau, dobbelte Spenn og ekstra Spenn, tildeles på basis af grundbeløbet.
4.3.3 Der gives ikke Spenn ved:
- Beløb, der betales med Spenn
- Brug af gavekort udstedt til et specifikt produkt (uden angiven værdi)
- Skjulte priser, f.eks. ophold, hvor booking er foretaget via en tredjepart, og hvor prisen for opholdet ikke er kendt af gæsten
- Ophold, der reserveres gennem internetbaseret rejseselskab (OTA’er), inklusive (men ikke begrænset til) Expedia.com, Hotels.com, Booking.com, Orbitz.com, CheapTickets.com, Priceline.com
- Overnatninger, der er booket, men som ikke udnyttes, dvs. no-show.
- Betaling for diverse arrangementer/grupper (bryllup/middage og lignende). Det pågældende medlem kan dog optjene Spenn for sin egen overnatning på hotellet.
- Overnatning til “crew-pris” (crew er personale, besætning på fly, tog eller båd eller arbejshold)
- Fri overnatning, “Complimentary”-værelser
4.4 Det er ikke muligt at kombinere optjening af partnerpoint og Spenn.
4.5 Ved bookinger, hvor flere medlemmer indgår i bookingen, er det den gæst, der er hovedgæst for bookingen, som modtager eventuelle Spenn for bookingen.
4.6 Medlemmet kan ansøge om at efterregistrere sine Spenn for køb hos Strawberry i op mod seks måneder efter besøget. Efterregistrering er kun muligt for køb, som var kvalificerende ved købstidspunktet og fra den dato, hvor medlemskabet startede.
5. Brug af Spenn/bonuspoint
5.1 Brug af Spenn
5.1.1 Brug af Spenn forudsætter et aktivt medlemskab i Strawberry.
5.1.2 Ved booking med Spenn, som helt eller delvist betalingsmiddel, trækkes Spenn allerede som betaling ved bookingtidspunktet.
5.1.3 Medlemmer i Strawberry kan udnytte Spenn som hel eller delvis betaling ved booking af værelser med en specifik priskode.
5.1.4 Muligheden for at anvende Spenn som betaling kan også forekomme i forbindelse med perioder/kampagner for andre produkter og/eller priskoder.
5.1.5 Produkter, der er betalt, enten helt eller delvist med Spenn, kan have unikke afbestillingsvilkår.
5.2 Brug af Strawberry bonuspoint (optjent før 19. november 2024)
5.2.1 Brug af bonuspoint forudsætter et aktivt medlemskab, og at man har tilstrækkeligt med gyldige bonuspoint. Bonusovernatningen kan godt finde sted frem til 31. december.2025, men skal imidlertid bookes, inden bonuspointenes gyldighed udløber. Annulleres reservationen inden for den gældende frist, kan de udnyttede bonuspoint føres tilbage til bonuskontoen, hvis disse ikke er blevet ugyldige siden bookingen blev foretaget.
5.2.2 Et bestemt antal standardværelser pr. hotel pr. nat er tilgængelige for bonusnætter. Hos visse hoteller kan også et antal værelser af andre værelsestyper tilbydes for bonusbooking. Booking af bonusnat afhænger af ledig kapacitet for værelser, der er beregnede til bonusnætter, selv hvis alle bonusværelser er bookede, kan der findes ledige værelser i andre prisklasser.
5.2.3 Gavekort købt for point er gyldige i op til 12 måneder og kan kun anvendes til hoteller inden for Strawberry. Gavekortets gyldighed er begrænset til gyldighedsdatoen for det første point, der udløber. Gavekort udstedes i beløb. Gavekortets gyldighed kan ikke forlænges, og beløbet kan ikke overføres som bonuspoint.
5.2.4 Be my guest udstedt i pointværdi gælder til booking af et bonusværelse. De kan ikke deles over flere ophold, værdien skal dække den fulde omkostning for værelset, og de kan ikke bruges til delbetaling af værelser. Disse er ikke længere tilgængelige for salg.
5.2.5 Ved brug af bonuspoint gælder følgende (der kan forekomme undtagelser i forbindelse med særlige perioder og kampagner).
Bonusværelser hos Strawberry
En bonusovernatning gælder for to personer. Aktuelle bonuspriser og tilgængelighed for hvert hotel vises på hjemmesiden, når man er logget ind. Der er kategorier for indløsning af bonuspoint for standardværelser, der starter fra 10.000 point per nat. Strawberry forbeholder sig retten til at ændre inddelingen af kategorier til enhver tid.
Brug af bonuspoint hos partnere
Medlemmer kan altid se opdateret information om partnere, aktuelle tilbud og mulighed for at bruge point hos dem på hjemmesiden.
6. Medlemsperiode, niveau og kvalificerende køb
6.1 Medlemskabet i Strawberry har fire medlemsniveauer: Blue, Silver, Gold og Platinum.
6.2 En medlemsperiode omfatter tolv måneder, regnet fra den måned, hvor medlemmet registreredes som medlem.
6.3 I medlemsperioden har det enkelte medlem mulighed for en opkvalificering til et højere niveau. Opkvalificeres medlemmet til et højere medlemsniveau, beholder medlemmet dette niveau i den nuværende periode og i hele den næste medlemsperiode (nye tolv måneder). Beregningen af kvalificerende køb nulstilles, når medlemsperioden er udløbet.
6.4 Et kvalificerende køb er lig med kvalificerende nætter, som bidrager til muligheden for at opnå et højere medlemsniveau. Kun medlemmets eget ophold er kvalificerende.
6.4.1 Der beregnes ikke kvalificerende nætter for:
- Brug af gavekort udstedt for et specifikt produkt (uden angiven værdi)
- Overnatninger, der er booket, men som ikke udnyttes, dvs. no-show
- Overnatning til “crew-pris” (crew er personale, besætning på fly, tog eller båd eller arbejdshold)
- ”Complimentary”-værelser (fri overnatning)
- Hotelophold på Strawberry, der bookes gennem internetbaseret rejseselskab (OTA’er)
6.5 Opkvalificering til et højere medlemsniveau sker hver medlemsperiode efter følgende bestemmelser:
SILVER | 5 kvalificerende nætter |
GOLD | 30 kvalificerende nætter |
PLATINUM | 60 kvalificerende nætter |
6.6 Der er to forskellige Lifetime-niveauer, som kan opnås. Kvalificering til Lifetime beregnes på hele medlemstiden. Lifetime-kvalificering er de medlemsperioder, hvor niveauet blev opnået gennem eget forbrug, ikke gennem f.eks. statusmatch, invitation, frysning eller eller med andre ekstraordinære midler.
Lifetime Gold | 8 kvalificerende perioder som Gold eller højere |
Lifetime Platinum | 8 kvalificerende perioder som Platinum |
Hvis medlemmet opkvalificeres til Lifetime, beholder medlemmet dette så længe medlemskabet ikke afsluttes. Medlemmer, der har opnået Lifetime Gold, har fortsat mulighed for at under en medlemsperiode opkvalificere sig til Platinum eller at i fremtiden opnå Lifetime Platinum i overensstemmelse med reglerne herover.
Dine lifetime point optjent frem til den dato, hvor disse vilkår træder i kraft, vil indgå i beregningen af din fremtidige lifetime status.
7. Strawberry Mastercard
7.1 Der gælder særlige vilkår for Strawberry Mastercard. Disse vilkår fremsendes sammen med medlemmets første Strawberry Mastercard. Information om regler og fordele knyttet til Mastercard samt link er tilgængelige fra Strawberry hjemmeside.
8. Nordic Choice Commercial Services og medlemmets ansvar
8.1 Nordic Choice Commercial Services AS (Strawberry) er kun erstatnings ansvarlig overfor dit økonomiske tab i forbindelse med dit medlemskap hvis Strawberry har udvist uagtsomhed og dette er årsagen til dit tab.
8.2 Strawberry vil efter almindelige retsregler kunne holde dig erstatningsansvarlig for brug af medlemskab eller medlemskort i strid med disse vilkår.
9. Overdragelse af din aftale om medlemskab
9.1 Strawberry har ret til at overføre din aftale om medlemskab til et andet selskab, som skal drive medlemsklubben videre.
10. Lovvalg
10.1 Ved eventuelle tvister vedrørende disse medlemsvilkår gælder norsk lovgivning.
Medlemsfordele
1: Ved booking, hvor flere medlemmer deler værelse, er det den gæst, der er hovedgæsten, som modtager eventuelle fordele i forhold til sit medlemsniveau.
2: Fordele, som leveres under et hotelophold, gives ifølge det niveau, medlemmet har ved check-in.
3: Ingen medlemsfordele gives ved hotelophold, som bookes gennem et internetbaseret rejseselskab (Online Travel Agency, se punkt 4.5).
4: Følgende medlemsfordele gælder ikke på Comfort Hotel Xpress, de gælder heller ikke på de apartments, som er på Comfort Hotel Solna: gratis mineralvand, opgradering ved ankomst, garanteret opgradering af værelseskategori. På Sommerro gælder ikke fordele med opgradering.
5. Fordele BLUE
5.1 Prioritet – Mange af Strawberrys kampagner bliver først tilbudt til medlemmer.
5.2 Monday Breakfast – 2 for 1. Book og tag en ven med til morgenmad – to for prisen af én.
5.3 Gratis kaffe/te – En kop pr. dag med påfyldning for medlemmer. Gælder almindelig kaffe på kanden/te, når det kan købes (baristakaffe er ekskluderet). Kan ikke kombineres med andre rabatter og tilbud.
5.4 Medlemspris – Rabatteret pris er tilgængelig, når man booker i indlogget tilstand via Strawberrys sider, app, kundeservice eller hoteller. Kan ikke kombineres med andre rabatter. Ikke-medlemmer skal oprette medlemskab og logge ind under bookingprocessen for at kunne booke til medlemsprisen.
5.5 Restaurangkupon – Ved overnatning på Clarion Hotel®, Quality Hotel™ og de fleste af vores fritstående hoteller. Medlemmer får én kupon pr. nat til en værdi af 35 kr/4 €, og den kan findes i Strawberrys app. Kuponen kan indløses til mad eller drikkevarer i hotelrestauranten/baren (ikke spiritus eller tobak). For at bruge kuponen til alkohol, kræves samtidigt køb af mad. På Quality Hotel™ kan kuponen også anvendes til et udvalg af mad og drikkevarer fra Petite X. Kuponen er datomærket og gælder kun på de angivne datoer. Den kan ikke akkumuleres eller indløses til kontanter, og der tilbydes ingen byttepenge. På Comfort Hotel®, Clarion Collection-hoteller og hoteller, hvor restauranten på hotellet drives af ekstern part, tilbydes der ingen restaurangkupon.
5.6 Partnertilbud – Gode tilbud, fordele og/eller rabatter hos partnere. Mere information findes på hjemmesiden.
5.7 Red Carpet – Aktivér for at modtage markedsføring og information fra Strawberry og partnere i forbindelse med med events og aktiviteter.
6. Fordele SILVER
6.1 Alle fordele forbundet med Blue gælder.
6.2 Sen afbestilling – Forlænget afbestillingsfrist frem til kl. 18.00 på ankomstdagen. Gælder for bookinger med den ordinære afbestillingsregel (16.00 på ankomstdagen).
6.3 Restaurantkupon – Værdi 75 kr/8 €. Øvrige vilkår i henhold til 5.5.
6.4 Sen udtjekning – Hvis muligheden forekommer, tilbydes sen udtjekning indtil 14.00 uden beregning. Det skal aftales med receptionen senest dagen før afrejse.
6.5 Spenn booster – 10 % ekstra Spenn for ophold, der giver ret til Spenn.
7. Fordele GOLD
7.1 Alle fordele forbundet med Blue og Silver gælder.
7.2 Værelsesgaranti på den ønskede destination, hvis man booker senest 48 timer før ankomst via kundeservice til den ordinære pris (der gælder undtagelser for særlige perioder). Fordelen kræver, at medlemmet kontakter kundeservice inden for åbningstiden for at gennemføre og bekræfte bookingen inden for tidsrammen. Fordelen kan ikke kombineres med aftalepriser og andre rabatter. Fordele som f.eks. opgradering, tidlig indtjekning samt sen udtjekning er ikke garanteret ved denne type booking.
7.3 Tidlig indtjekning – Hvis muligheden forekommer, tilbydes tidlig indtjekning uden beregning.
7.4 Restaurantkupon – Værdi 125 kr/13 €. Kuponen kan bruges på valgfrit hotel ud af de hoteller, der udsteder kupon ved overnatning. Øvrige vilkår i henhold til 5.5.
7.5 Sen udtjekning – Hvis muligheden forekommer, tilbydes sen udtjekning frem til kl. 15.00 uden beregning. Det skal aftales med receptionen senest dagen før afrejse.
7.6 Opgradering – Hvis muligheden forekommer, kan der tilbydes opgradering ved ankomsten uden beregning. Mulighed fastsættes ved ankomsten.
7.7 2-for-1 på entré til SPA – Fordelen gælder på vores hoteller afhængigt af tilgængelighed og skal angives ved booking i de tilfælde, hvor booking på forhånd er muligt.
7.8 Frys medlemsniveau – Kan gøres én gång hvert 5. år og indebærer, at medlemmet beholder sit niveau i en ekstra medlemsperiode. For at kunne fryse medlemniveauet kræver det, at man har opnået det aktuelle niveau via kvalificerende køb i den foregående periode. Fordelen kan ikke udnyttes, hvis man opnåede medlemsniveauet i den foregående periode gennem f.eks. statusmatch, invitation, frysning eller med andre ekstraordinære midler. Ansøgning foretages i indlogget tilstand på nettet.
7.9 Spenn booster – 20 % ekstra Spenn for ophold, der giver ret til Spenn.
8. Fordele PLATINUM
8.1 All benefits pertaining to Blue, Silver and Gold membership also apply to Platinum membership.
8.2 Restaurant voucher - Each voucher is worth 125 kr/€13 with terms as specified under Section 5.5.
8.3 Free mineral water or soft drink during overnight stays – One bottle per night from the minibar or the reception if there is no minibar.
8.4 Guaranteed room at a destination if members book at least 24 hours prior to arrival via our Customer Service at standard rates (exceptions apply during certain periods and in certain destinations). For other terms see Section 7.8.2.
8.5 Late check-out – A late check-out time of 4pm/16:00 is offered at no extra cost, subject to availability. The late check-out should be arranged with the reception no later than the day before departure.
8.6 Gym entry – Free access to gyms at chain hotels with a gym, even when members are not staying overnight at the hotel. Show that you have Platinum membership by using the app in the reception for free admission to the fitness facilities. Please note that not all hotels offer changing rooms and showers. The benefit is not included at gyms that offer subscriptions/personal memberships.
8.7 Give away Gold – As a Platinum member, you can apply for this via the website once during each membership period. The person receiving the upgrade must be a member of Strawberry and can keep this upgrade during the current membership period (between 1-12 months).
8.8 If the hotel has standard double rooms available at the time of booking, Platinum members are guaranteed to be able to use Strawberry bonus points. This only applies to members’ own bookings and cannot be used by anyone else. Exceptions may apply during certain periods. This does not apply if you use the 24-/48-hour guarantee, or in combination with any upgrade benefits.
8.9 Spenn booster – 30% extra Spenn for stays that qualify for Spenn earnings.