Vi byder dig hjertelig velkommen til Clarion Collection Hotel Folketeateret. På denne side har vi samlet de oftest stillede spørgsmål fra vores gæster, og vi håber derfor, at du finder de svar, du søger. Ellers er du altid velkommen til at kontakte os.
Parkering
Hotellet tilbyder desværre ingen parkering.
Bagageopbevaring
Du kan få opbevaret din bagage før check-in og efter check-out.
Frit tilgængeligt WiFi
Har du brug for at komme på nettet, er du altid velkommen til at benytte dig af vores trådløse internet på samtlige hotelværelser og i de forskellige fællesarealer. Du kan bruge nettet uden ekstra beregning, når du henter din kode i vores reception. Du kan også vælge at logge ind med dit Strawberry-nummer.
Sen check-out
Du har altid mulighed for sen check-out, så fald vi har ledige værelser. Kontakt vores reception og hør nærmere om denne service.
Har du glemt noget?
Vi opbevarer hittegods i tre måneder, hvis vi ikke har haft held til at få kontakt med ejeren. Glemmer du noget på hotellet, skal du endelig kontakte os, så vi kan hjælpe dig.
Suiter
I tillæg til vores fem Duplex-suiter kan vi tilbyde to unikke signatursuiter. Læs mere om Operachefens kontor og Bryllupssuiten her.
Kontantfrit hotel
Clarion Collection Hotel Folketeateret er et kontantfrit hotel. For os, der arbejder på hotellet, giver det en mere sikker arbejdsplads, da det mindsker risikoen for røveri og modvirker kriminalitet. Så får vi mere tid til vores gæster. For gæster og besøgende giver det en tryghed gennem en hurtig og sikker betaling. VI tager imod alle sædvanlige betalings- og kreditkort. Kontakt os, hvis du har spørgsmål.